۱۵ میلیون و ۲۱ هزار دانش آموز کتاب درسی دریافت کردند

به گزارش روز چهارشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، محمد علوی تبار اظهار داشت: «از یکم مهر تا ۲۳ آبان ماه حدود ۷۰۰ هزار دانش آموز جدید در سامانه سیدا ثبت نام کردند و متعاقب آن ثبت سفارش خود را در سامانه ثبت مواد و رسانه‌های آموزشی انجام دادند و کتاب درسی به دستشان رسیده است. در حال حاضر مجموع  ۱۵ میلیون و ۲۱ هزار دانش آموز کتاب درسی خود را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: دانش آموزانی که به هر دلیلی تاکنون نتوانسته‌اند ثبت سفارش انجام دهند، کتاب به روش‌های دیگر به دستشان خواهد رسید. اگر این دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد باشند، متناسب با اطلاعات کمیته امداد براساس کد ملی دانش آموزان، موارد احصا شده و کتاب به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد.

علوی تبار ادامه داد: این عملیات با توجه به ارتباط اطلاعاتی بین سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) انجام می شود. سایر موارد همچون افرادی که ترک تحصیل کرده‌اند از حوزه کاری سازمان خارج هستند و دسترسی به اطلاعات آنها در اختیار این سازمان نیست.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ادامه داد: سامانه فروش تک جلدی کتاب‌های درسی تا ۱۵ اسفند ماه فعال است و کتاب‌های درخواستی از طریق پست جمهوری اسلامی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. تاکنون ۳۳ هزار و ۹۰۰ بسته پستی حاوی کتاب‌های درسی برای ثبت نام کنندگان در سامانه ارسال شده است.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی