۲۳ میلیارد تومان برای سوادآموزی اتباع هزینه شد

به گزارش روز چهارشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان نهضت سوادآموزی، شاپور محمدزاده در گردهمایی مجریان طرح کمیساریا (آموزش اتباع) افزود: تفاهم نامه هایی به صورت دو جانبه و سه جانبه با امور اتباع وزارت کشور و موسسات وابسته برای همکاری در این زمینه منعقد شده است.

وی در راستای عینیت بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و توسعه عدالت آموزشی اتباع به مصوبه های دولت در این خصوص اظهار داشت: سازمان نهضت سوادآموزی تمام تلاش خود را برای تحت پوشش بردن حجم های ابلاغی سالانه به کار برده و می‌برد.

محمد زاده ادامه داد: با توجه به وضعیت فعلی کشور افغانستان میزان مهاجرت به کشور نسبت به گذشته افزایش داشته که این مسئله وظیفه سازمان نهضت سواد آموزی را برای باسواد کردن اتباع دو چندان کرده است.

وی عنوان کرد: دولت و به تبع آن سازمان در تخصیص بودجه و اعتبار مورد نیاز با محدودیت‌هایی مواجه است. تلاش می‌کنیم با همراهی سایر مسئولین به تعهدات بودجه خود عمل کنیم و در این زمینه تمام همت و تلاش خود را به کار می گیریم.

 این گردهمایی با حضور معاونین سوادآموزی و رؤسای ادارات استان های اصفهان، بوشهر، سمنان، کرمان و فارس در مرکز آموزشی –فرهنگی تهرانسر برگزار شد.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی