گاف عجیب لیونل مسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آلبی سلسته در مقابل برزیل به تساوی بدون گل دست یافت و مجوز صعود به جام جهانی قطر را کسب کرد. اما در پایان این مسابقه بود که لیونل مسی در مقابل دوربین خبرنگاران حاضر شده و ضمن صحبت در مورد شرایط جسمانی خود، مدعی شد امیدوار است صعود تیم ملی آرژانتین به جام جهانی ۲۰۲۲ خیلی زود قطعی شود. این در حالیست که دیدار آرژانتین و برزیل زمانی تمام شد که صعود آلبی سلسته به جام جهانی قطعی شده بود.

گاف عجیب لیونل مسی

تیم ملی آرژانتین و لیونل مسی فقط در صورت پیروزی و کسب چند نتیجه غیرمنتظره در بازی های دیگر به احتمال صعود فکر می کردند، اما نتایج عجیبی رخ داد تا رفتن آلبی سلسته به جام جهانی قطر زودتر از موعد انتظار رقم بخورد. تیم ملی اروگوئه با نتیجه سنگین ۳-۰ مقابل بولیوی در لاپاز شکست خورده بود و کلمبیا و پاراگوئه نیز به تساوی بدون گل رضایت دادند تا صعود زودهنگام تیم ملی آرژانتین به جام جهانی مسجل شود.

در نهایت لیونل مسی و دیگر بازیکنان آرژانتین در رختکن متوجه شدند که صعود این تیم روی کاغذ نیز قطعی شده و زمان جشن گرفتن فرا رسیده است. بر خلاف دوره قبل که این تیم شرایط دشواری را برای صعود به جام جهانی تجربه کرد، این دوره تیم لیونل اسکالونی خیلی زود بلیت خود برای حضور در تورنمنت قطر را رزرو کرد.
۲۵۱۲۵۴

 
•    
 
•    
 
•    
 
•    

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی