نماینده موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: برخی از همکاران ما با یک عکس رای آوردند/ فیاضی استادیار است

علیرضا سلیمی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، اظهار کرد: دیگران اگر از اینجا تشریف بردند و جواب تلفن ندادند، گناه فیاضی نیست. در مورد مدرک فیاضی، ایشان استادیار است. می‌دانید که هرکسی استادیار باشد باید چه مدرکی داشته باشد. مضافاً به اینکه بحث مدرک از زبان برخی منتشر می‌شود که عزیزی را در وزارت کار و وزارت صمت داشتند که مدرک دیپلم داشت.

وی افزود: عزیزی مدت‌های مدید در زمان آقایان، وزیر کار بود که ایشان دیپلم داشت. خواهش می‌کنم مقداری بررسی و واکاوی کنید. چهار وزیر سابق به عنوان کارشناس فیاضی را تایید کردند؛ ما چرا نباید به این روند بها دهیم؟

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی از همکاران ما با یک عکس رأی آوردند. بهتر است به نحوی اینجا صحبت شود که شنوندگان قضاوت دقیقی از ما داشته باشند. برنامه عملیاتی ایشان را در نظر بگیریم. در مورد رتبه بندی و حقوق فرهنگیان ایشان برنامه ارائه کرده است.

وی به اجرای سند تحول آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: از سویی می‌گوییم به تحول نیاز داریم و از سوی دیگر به یک جوان تحول‌خواه اعتماد نمی‌کنیم. ایشان از معدود وزرایی است که برای گام دوم انقلاب برنامه دارد.

23215

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی