وقتی مجری شدن بازیگران حاشیه‌ساز می‌شود

چندین بار به حضور بازیگران در تلویزیون و اجرای برنامه‌ها پرداخته‌ایم و اینکه چند درصد از آن‌ها توانسته‌اند توفیقی در این باب کسب کنند یا حتی مخاطب را که دلیل اولیه انتخاب این بازیگران برای اجرا بوده است جذب کنند.

به ویژه در موارد اخیر بازیگرانی به‌عنوان مجری برنامه‌ها انتخاب شده‌اند که حتی در فیلم و سریال‌ها هم حضورشان موفقیت چندانی نداشته است و حالا قرار است در نقش یک مجری وارد میدان برنامه‌ها و تاکشوها شوند.

حضور بازیگران در مقام اجرا در چند وقت اخیر با انتقادهایی از رسانه‌های مختلف هم همراه بوده است و البته از آن طرف هم به حضور برخی مجریان در مقام بازیگر اشاره شده است با این حال با یک حساب سرانگشتی هم می‌توان فهمید کفه ترازو بیشتر به سمت بازیگران مجری بوده است تا مجریان بازیگر.

چندی پیش ویدئویی از محمود شهریاری دیده شد که در حال تبلیغ یک غذا بود و به نوعی همانند مستر تیسترها فعالیت می‌کرد که بعداً در گفتگویی این کار را تکذیب کرد با این حال این روزها مجریان خوب یا مثل محمدرضا شهیدی‌فر روی آنتن نیستند یا مثل رضا رشیدپور صرفاً به اجرای مسابقات مشغولند و یا اساساً مجریان حرفه‌ای آنقدر کم و انگشت شمارند که می‌توان گفت رسانه ملی کمتر برای تربیت مجریان ستاره اقدام کرده است و احتمالاً همچنان باید شاهد رقابت بازیگران در عرصه اجرا با یکدیگر باشیم.

۵۸۵۸

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی