جانشین طارمی در تیم کیست؟

به گزارش خبرگزاری  خبرآنلاین؛ علی قلی‌زاده در هفته سوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل امارات نیمکت‌نشین بود، اما از ابتدای نیمه دوم به زمین رفت و در دیدار بعدی برابر کره جنوبی نیز در ترکیب قرار گرفت تا این اتفاق نشان بدهد نحوه او مورد نظر سرمربی تیم ملی است.

قلی‌زاده پس از اینکه در دیدار مقابل سوریه ۷۳ دقیقه بازی کرد، در دومین بازی مرحله مقدماتی برابر عراق حضور کوتاه مدت در لحظات پایانی مسابقه داشت، اما با این وجود توانست یک گل به ثمر رساند و حالا می‌خواهد این عملکرد و گلزنی را در دو دیدار آینده تیم ملی برابر رقبای عربی تکرار کند.

این وینگر تکنیکی و سرعتی که امروز با روحیه و انگیزه بالایی در تمرین تیم ملی حضور داشت، در در پنج مسابقه اخیر شارلروا بلژیک سه بار گلزنی کرده و یک پاس گل هم داده و وضعیت خوبی دارد که دراگان اسکوچیچ امیدوار است نفراتی مثل او همچنان آمادگی بازی‌های باشگاهی را در عرصه ملی نیز حفظ کنند و برابر لبنان و سوریه بدرخشند.

قلی‌زاده سابقه تقابل با لبنان را ندارد، اما در دیدار رفت برابر سوریه حضور ثابت داشت و در یک دیدار تدارکاتی پیش از آن هم دو پاس گل در جریان برتری سه بر صفر تیم ملی داده بود.

۲۵۱۲۵۴

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی