۵۰ درصد پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش با کمک خیرین بنا شده است

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، علیرضا کاظمی عصر امروز دوشنبه در همایش ملی بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور اظهار داشت: خیرین معلمان عامل و عالم هم در مدرسه سازی و هم در فرهنگ سازی هستند که این درخت پرثمر را نشاندند تا ثمراتش در اقصی‌ نقاط ایران نمایان شود.

وی افزود: جامعه خیرین مدرسه ساز بزرگترین تشکل مردمی کارآمد و اثربخش در مهم ترین عرصه کشور است؛ آنها نور امید و امیدهای آینده کشور را شعله ور نگه داشته اند که کاری قابل تقدیر و تحسین است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش خطاب به معاون اول رییس جمهوری گفت: شما بیش از ۲ هزار مدرسه در نقاط مختلف کشور در روستاهای دوردست و محروم بنا نهادید و از انجام کار خیر مدرسه سازی به خوبی آگاهی دارید.

کاظمی خاطرنشان کرد: از هر منظر به کار مدرسه سازی نگاه شود، باعث افتخار است. خیرین مورد لطف و عنایت خداوند قرار دارند و از منظر آینده کشور، بهترین کار با دستان خیرین مدرسه ساز رقم می خورد.

وی گفت: خیرین مدرسه سازی و انجام کار نیک را در جامعه ترویج می کنند، مجمع خیرین مدرسه ساز شاخ و برگ های دیگری نیز پیدا کرده و کمیسیون مدرسه یاری و طرح آجر به آجر شکل گرفته که سرمایه های خورد را جمع می کند و فرهنگ خیّری را تسری می بخشد.

به گزارش ایرنا، بیست و سومین دوره جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور ۱۷ آبان ماه سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی و همزمان در استان ها برگزار شد. این جشنواره هر سال در راستای تکریم خیرین نیک اندیش و به شکرانه سخاوت آنان در انجام کارهای خیر به عنوان یک افتخار ملی برگزار می شود.

اجرای این جشنواره ملی-استانی به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برنامه ریزی شده است. این همایش ملی در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار و همزمان به صورت ویدئوکنفرانس ارائه شد.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی