وزیر آینده آموزش و پرورش این هفته به مجلس معرفی می شود

محمدرضا احمدی عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمان احتمالی معرفی گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش به مجلس برای اخذ رای اعتماد، گفت: تاکنون گزینه‌های متعددی برای این پست مطرح شده‌اند که هنوز نهایی نشده است.

گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پروش احتمالاً این هفته معرفی می‌شود

وی با بیان اینکه هنوز دولت به شکل رسمی گزینه‌ای را به مجلس معرفی نکرده است، ادامه داد: احتمال اینکه رئیس‌جمهور در هفته جاری گزینه پیشنهادی را به مجلس معرفی کند وجود دارد.

نماینده رشت در مجلس با تاکید بر اینکه هفته آینده مجلس جلسه علنی خواهد داشت و پس از آن نمایندگان یک هفته برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود می‌روند، عنوان کرد: با توجه به اینکه در زمان حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه، زمان دولت برای معرفی وزیر پیشنهادی به اتمام می‌رسد بهتر است تا رئیس‌جمهور در هفته جاری وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: طبق آیین نامه داخلی مجلس چون وزیر پیشنهادی باید طی یک هفته در مجلس حضور پیدا کند و برنامه‌های خود را  برای نمایندگان ارائه کند، لازم است با توجه به میزان وقت باقی مانده هر چه سریع‌تر وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شود.

احمدی ادامه داد: با این وجود اگر گزینه پیشنهادی دولت هفته آینده به مجلس معرفی شود،‌ با توجه به اهمیت موضوع، کمیسیون آموزش در روزهای تعطیلی مجلس با برگزاری جلسات فوق‌العاده به بررسی برنامه گزینه پیشنهادی دولت می‌پردازیم.

23217

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی