تحلیل میرتاج‌الدینی از برخورد سپاه با آمریکایی ها در خلیج فارس

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به برخورد قاطع نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با راهزنان آمریکایی، گفت: اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برخورد قاطع با دزدان دریایی آمریکایی قابل تقدیر است.

وی متذکر شد: دلاورمردان ما همواره نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا و دیگر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کردند و شاگردان سردار سلیمانی مسیر مقابله با زورگویان جهان را با قدرت پیش می‌برند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دلاورمردان نیروی دریایی سپاه، پیام شجاعت و اقتدار خود را به جهانیان دادند و این اقدام نشان داد که نیروهای مسلح و رزمندگان ما از هیچ اقدامی برای دفاع از امنیت کشور مضایقه نمی‌کنند.

میرتاج‌الدینی تاکید کرد: از سوی دیگر این اقدام آمریکایی‌ها نشان داد که آمریکا حسن نیت ندارد. حیله و نیرنگ در ذات مقامات آمریکا نهادینه شده است و آنان دست از شیطنت و اقدامات ایذایی خود برنمی‌دارند.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برای رفع مشکلات خود راهبردهای کلان دارد و قطعاً ما فریب وعده‌های پوشالی مقامات غربی و آمریکا را نمی‌خوریم. آمریکایی‌ها همیشه نشان دادند که قابل اعتماد نیستند و به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند و نباید هیچگاه به آنان اعتماد کرد.

23231

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی