سرپرستان دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه بوعلی سینا منصوب شدند

به گزارش روز چهارشنبه گروه آموزش ایرنا از وزارت علوم، دکتر محمدعلی زلفی‌گل در این احکام آورده است: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه «تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت» با رویکردی تحول گرایانه و مسأله محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی»، حرکت در مرزهای دانش و دستیابی به دیپلماسی و مرجعیت علمی به انجام رسانید.

وی ادامه داد: انتظار داریم تمام امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» بکار گیرید.

وزیر علوم، همچنین در نامه‌هایی جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر سید مهدی ابطحی، رییس سابق دانشگاه صنعتی اصفهان و دکتر یعقوب محمدی‌فر، رییس سابق دانشگاه بوعلی سینا در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

دکتر میبدی (زاده میبد _ ۱۳۴۱) عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان است که دکترای تخصصی خود را در رشته کشاورزی (گرایش اصلاح نباتات) از دانشگاه لندن اخذ کرده و پیش از این نیز رییس دانشگاه یزد بوده است.

دکتر رضوان (زاده همدان _ ۱۳۴۶) دارای دکترای تخصصی ایمنی‌شناسی (گرایش طراحی و ساخت واکسن)، عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا است که پیش از این معاون فرهنگی این دانشگاه بوده است.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی