قالیباف، سخن رهبری را “پشت بلندگو” خواند / ببینیم مجلس چگونه جبران می کند

قالیباف این را هم اضافه کرده است که “به نظر می‌رسد این تذکر که حاکی از توجه به حق‌الناس است نه فقط برای همکاران اینجانب در مجلس بلکه برای همه صاحبان رسانه‌ها و تریبون‌ها مخصوصا تریبون‌های رسمی و همچنین همه فعالان عرصه‌های اجتماعی و رسانه‌ای می‌تواند فصل‌الخطاب قرار گیرد و نشان می‌دهد تا زمانی که جرمی به اثبات نرسیده است ذکر اسامی افراد مجاز نیست.”

البته اگر دوستان واقعا به نظر رهبر انقلاب، التزام عملی داشته باشند بعد از این نباید شاهد “اتهام‌های فله‌ای” از تریبون‌های رسمی باشیم. چون با قاعده ما باید بیش از هر چیز به تعالیم دینی و اخلاق انسانی ملتزم باشیم که جملگی، اتهام‌زنی را حرام می‌دانند و تا جرمی اثبات نشده نباید حرمتِ افراد را شکست.

این بسان “حرز” می‌ماند برای کالای قیمتی “آبرو” که بردنش مجازاتی سنگین دارد. به هر حال، اگر چه نوشته حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، به ظاهر از فردی اسم نبرده است اما کنایه‌ای ابلغ من‌التصریح دارد نسبت به گزارش‌های مجلس که متمایز می‌کند برخی گزارشات خاص را.

البته این جمله 20 کلمه‌ای، راهبردی را تدوین می‌کند که می‌تواند نمره اخلاق مدعیان و میزان التزامشان را آشکار کند. امیدواریم بعد از این شاهد آتش افکندن به خرمن آبروی افراد نباشیم قبل از آنکه گناهشان ثابت شده باشد. این را اگرچه رهبری بر حاشیه شکوائیه‌ای نوشته‌اند اما آقای قالیباف “از پشتِ بلندگو” خواند تا برای همه موضوع آشکار شود. حالا این دوستان کمیسیون‌ها و جبرانی که بر ذمه دارند. ببینیم چه می‌کنند!
 

23302

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی