شب نقره‌ای فرنگی‌کاران ایران در رقابت‌های جهانی زیر 23 سال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه مسابقات کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان که در بلگراد در حال برگزاری است، امشب و در مسابقات رده بندی و فینال 5 وزن دوم، مهدی محسن نژاد و محمدجواد رضایی در اوزان 60 و 67 کیلوگرم برای کسب مدال طلا و امیر عبدی و محمد ناقوسی در اوزان 72 و 82 کیلوگرم برای کسب مدال برنز به میدان رفتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با با نتیجه 8 بر صفر دیلان گریگرسون از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر موخامدکودیر یوسوپوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار پریدون آبولادزه از گرجستان را با نتیجه 5 بر 3 از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. محسن نژاد در دیدار فینال مقابل انور اله یاروف قهرمان زیر 23 سال اروپا از روسیه روی تشک رفت. وی در این مبارزه 7 بر یک مغلوب شد تا سومین مدال نقره کاروان را به نام خود ثبت کند.

در وزن 67 کیلوگرم محمدجواد رضایی در دور اول با نتیجه 8 بر صفر  نیلس بوشنر از آلمان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر الکسی ماسیک از اوکراین را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. رضایی در این مرحله با نتیجه 5 بر 2 از سد میخائیل یاخیایف از روسیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله جانی ختسوریانی از گرجستان را با نتیجه 5 بر یک شکست داد و راهی دیدار فینال شد. رضایی در دیدار فینال به مصاف حسرت جعفراف قهرمان جوانان جهان از آذربایجان رفت.

محمدجواد رضایی در این مصاف 3 بر 2 مغلوب شد تا مدال نقره دیگری برای کشورمان به دست آید.

در وزن 72 کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه 11 بر 3  عبداله توپراک از ترکیه را از  پیش رو برداشت وی در دور بعد با نتیجه 9 بر 1 مغلوب  سرگئی کوتوزوف دارنده مدال نقره رقابت های جهانی نروژ از روسیه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، عبدی راهی گروه بازنده ها شد. وی ابتدا با نتیجه 9 بر یک دنیس مرتل از چک را مغلوب کرد. وی در دور بعد نیز با نتیجه 9 بر صفر مقابل اوتار آبولادزه از گرجستان به پیروزی رسید و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با اولوی غنی زاده از آذربایجان سرشاخ شد.

در وزن 82 کیلوگرم محمد ناقوسی در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر روهیت داهیا از هند را شکست داد وی در دور بعد با نتیجه 7 بر 5 از سد اکسوز موکوبو از نروژ گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. ناقوسی در این مرحله با نتیجه 4 بر یک دمیترو گاردوبی از اوکراین را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آیونگو ریکادزه دارنده مدال برنز اروپا از گرجستان با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. حریف وی در این دیدار شامیل اوژایف دارنده مدال طلای زیر 23 سال اروپا از روسیه بود.

شب گذشته کاروان کشتی فرنگی کشورمان یک طلا، 2 نقره و 2 برنز کسب کرد.

بیشتر بخوانید: قهرمان کشتی جهان خادم امام رضا (ع) شد/عکس

253 251

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی