دانش‌آموزان هر ۳ ثانیه یک نقاشی به پویش «به رنگ مدرسه» فرستادند

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، فاطمه مهاجرانی با یادآوری اینکه پویش «به رنگ مدرسه» تا ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز ادامه دارد، اظهار داشت: دانش آموزان می‌توانند نقاشی خود را با موضوع «مدرسه دوست داشتنی من»، روی کاغذ با مداد رنگی، گواش و آبرنگ کشیده و از پدر و مادرشان بخواهند که تصویر آن را از طریق گوشی تلفن همراه به سامانه آجر به آجر به نشانی https://ajorbajor.ir ارسال کنند.

وی افزود: گروه سنی در نظر گرفته برای این پویش ۶ تا ۱۲ سال است، البته این بدان معنا نیست که کودکان کمتر از ۶ سال نمی‌توانند برای ما نقاشی ارسال کنند. نقاشی کودکان کمتر از ۶ سال نیز تایید و بررسی می‌شود.

معاون سازمان نوسازی مدارس کشور توضیح داد: البته تاکید بر این است که از یک سو به جهت اهمیت گروه سنی۶  تا ۱۲ سال در مسیر فرهنگ‌سازی و از سوی دیگر چون امکان ترسیم نقاشی برای بچه‌های زیر ۶ سال در این زمینه کمتر است، مخاطب اصلی پویش دانش‌آموزان باشند.  

مهاجرانی یادآور شد: نقاشی دریافتی دانش‌آموزان از کودکان و نوجوانان به مراتب بیشتر بود که ۲۵۰ هزار نقاشی تایید شده است.

به گفته وی، در بین استان‌ها، خوزستان، گیلان، زنجان و قم، مشارکت بسیار بالایی در این پویش داشته‌اند. ۴۱ درصد نقاشی‌های تایید شده مربوط دانش‌آموزان استان خوزستان است که در بین استان‌های کشور رتبه نخست را دارد.

به گزارش ایرنا، پویش ملی «به رنگ مدرسه» در راستای طرح تحولی آجر به آجر و با هدف ترغیب هر چه بیشتر مردم به امر مدرسه‌سازی در کشور از سوی جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور از ۱۵ شهریور امسال آغاز و تا۱۳ آبان ماه ادامه دارد.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی