مهلت ثبت نام در چهارمین دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن تمدید شد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، میکائیل باقری دراین خصوص گفت: ثبت نام چهارمین دوره توانمند سازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز در قالب ۱۱ تخصص و رشته ویژه فرهنگیان از مهرماه آغاز شده و بنا به درخواست های مکرر متقاضیان، ثبت نام در دوره تا ۱۵ آبان ماه تمدید شد.

وی افزود: فرهنگیان علاقه مند به ویژه فرهنگیانی که داوری مراحل شهرستانی و استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز را در ادارات آموزش و پرورش بر عهده دارند، می توانند در این دوره ثبت نام کنند.

این مقام مسوول در آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۴ هزار نفر در این دوره ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود این آمار تا ۲۰ هزار نفر نیز افزایش یابد.

باقری ادامه داد: علاقه مندان به ثبت نام در این دوره، می توانند حداکثر تا ۱۵ آبان ماه به سامانه ایران پرورشی یا کانال مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در شبکه شاد به آدرس @mosabeghatfarhangianmedu مراجعه کنند.

وی، زمان شروع این دوره از مسابقات را آذرماه اعلام کرد و گفت: قبل از شروع دوره، آزمون ورودی بر اساس محتوای کتاب ندای رحمت از شرکت کنندگان گرفته می شود و افرادی که حد نصاب نمره لازم را کسب کنند، مجوز حضور در این دوره را دریافت می کنند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی