ساخت رزومه آنلاین و حرفه‌ای با رزومه ساز ایران تلنت

رزومه کاری چیست و چرا اهمیت دارد؟ رزومه آنلاین سندی است که شما از آن برای برجسته کردن سوابق تحصیلی، شغلی و موفقیت‌ها استفاده می‌کنید، که در بهترین حالت این سند باید حاوی اطلاعاتی متناسب با موقعیت شغلی باشد که برای آن قصد دارید اقدام کنید. در واقع، شما با جمع آوری مجموعه‌ای از مهارت‌ها و توانایی‌های خود در این سند بازاریابی، می‌توانید تصویری خوب از خود در ذهن کارفرما و کارشناس استخدام ترسیم کنید.

از آنجایی که وب‌سایت ایران تلنت همیشه در پی این بوده که بتواند بهترین خدمات را در حوزه کاریابی به کارجویان ارائه دهد، از این رو، رزومه ساز آنلاین خود را نیز طبق آخرین استانداردهای روز دنیا ساخته است تا به کارجو کمک کند تا یک قدم به استخدام در شغل رویایی خود نزدیک‌تر شود.

برای ساخت رزومه آنلاین و رایگان با رزومه ساز ایران تلنت اینجا را کلیک کنید.

ساخت رزومه در رزومه ساز آنلاین و دو زبان ایران تلنت

بسیاری از کارجویان در ساخت رزومه مشکل دارند و با اینکه در مورد نوشتن رزومه بسیار هم مطالعه کردند، اما نمی‌دانند که رزومه حرفه‌ای و ساخت آن را باید از کجا آغاز کنند. استفاده از رزومه ساز های آنلاین این مشکل را برای همیشه حل کرده است و دیگر نیازی نیست تا برای ساخت رزومه حرفه‌ای سراغ دیگر افراد و همچنین منابع دیگر بروید، چرا که خودتان به آسانی می‌توانید این کار را انجام دهید.

ساخت رزومه در ایران تلنت با ثبت نام آغاز می‌شود. پس از ثبت نام، می‌توانید سراغ تکمیل رزومه خود بروید و بخش‌های مختلف آن را که شامل موارد زیر می‌شود را به ترتیب تکمیل کنید:

1. اطلاعات شخصی و تماس را وارد کنید.

2. اطلاعات مربوط به سابقه کاری طبق تاریخ آغاز و پایان همکاری را وارد کنید.

3. بخش بعدی مربوط به تحصیلات می‌شود که باید مدارک تحصیلی خود را در اینجا اضافه کنید.

4. اضافه کردن مهارت‌های حرفه‌ای که بخش مهمی در رزومه به شمار می‌آید، در مرحله بعدی انجام می‌شود.

5. قسمت بعد در رزومه ساز ایران تلنت به مهارت در زبان‌های دیگر اختصاص دارد.

6. اگر در دوره و یا کلاس‌های خاصی شرکت کردید که حاصل آنها دریافت گواهینامه بوده است، می‌توانید آنها را به بخش بعدی رزومه خود اضافه کنید.

7. بخش توضیحات در مرحله بعدی ساخت رزومه قرار دارد که می‌توانید بنا به دلخواه خود، هر توضیحی برای تکمیل رزومه نیاز است را در این بخش قرار دهید.

8. شما این امکان را دارید تا ویدیویی نیز در رزومه خود در ایران تلنت بارگذاری کنید.

9. در نهایت می‌توانید فایل رزومه‌های قبلی خود را نیز در این ایران تلنت بارگذاری کنید.

این نه مرحله شما را به داشتن یک رزومه حرفه‌ای نزدیک می‌کند و خروجی آن رزومه‌ای استاندارد خواهد بود که می‌توانید آن را هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فارسی داشته باشید.

ساخت رزومه در ایران تلنت چه مزایای دارد؟

با ساخت رزومه در ایران تلنت این مزیت را دارید که رزومه خود را در معرض دید مدیران بهترین و معتبرترین شرکت‌ها در ایران تلنت قرار دهید. بانک رزومه یک میلیون نفری ایران تلنت، این وب‌سایت را به بزرگترین و معتبرترین مرجع کاریابی در ایران تبدیل کرده است. بنابراین می‌توانید با ساخت رزومه آنلاین ایران تلنت شانس خود را برای دیده شدن و استخدام توسط شرکت‌های دلخواه‌تان تا حد زیادی افزایش دهید. همچنین از دیگر مزایا نیز بهره‌مند شوید که عبارت‌اند از:

  • دانلود رزومه در 4 مدل به زبان انگلیسی و فارسی و با فرمت PDF
  • اشتراک گذاری راحت رزومه با شرکت‌های مختلف
  • عدم پرداخت هزینه برای ساخت رزومه‌ی حرفه‌ای و استاندارد
  • قرار دادن رزومه در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت شخصی و حتی سایت‌های دیگر
  • امکان ویرایش رزومه در هر زمان

مزایایی که ایران تلنت در ساخت رزومه به کارجویان ارائه می‌دهد بسیار زیاد است و همین موارد کافی است، که متقاضیان کار همین امروز ساخت رزومه حرفه‌ای در ایران تلنت را آغاز کنند.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی