آخرین وضعیت از اختلال بانک پاسارگاد

بدون دیدگاه

فرارو: اختلال گسترده در خدمات بانکداری دیجیتال بانک پاسارگاد  که طی روزهای پایانی خردادماه باعث سردرگمی مشتریان شده بود، سرانجام با صدور اطلاعیه رسمی از سوی این بانک به پایان رسید.

761063_520-1-792

صبح شنبه ۳۱ خرداد، بانک پاسارگاد اعلام کرد سرویس‌های کارت‌های متصل به حساب‌های دیجیتالی شامل ویپاد، مفید کارت و نکسوکارت اکنون در وضعیت پایدار قرار دارند و خدمات غیرحضوری آن‌ها از سر گرفته شده است.

از این لحظه، دارندگان این کارت‌ها قادر خواهند بود بدون مانع از خرید اینترنتی استفاده کنند؛ با وجود این اما بررسی نشان داده همچنان امکان دریافت وجه نقد از خودپردازهای پاسارگاد ممکن نیست. 

خدمات مربوط به کارت‌های نقدی متصل به حساب‌های شعبه‌ای نیز پیش‌تر، از روز پنجشنبه  به حالت عادی بازگشته بود.

بنا بر گزارش‌ها، زی‌کارت نیز از همان پنجشنبه به وضعیت پایدار رسیده بود و هیچ نشانه‌ای از اختلال تازه در این سرویس‌ها مخابره نشده است.

بانک پاسارگاد با تاکید بر رفع کامل اختلال، مسیر صدور رمز اول از طریق اپلیکیشن ویپاد را برای کاربران تسهیل کرده و الکترونیکی‌سازی خدمات خود را همچنان در اولویت قرار داده است.

در کنار بانک پاسارگاد، بانک سپه نیز امروز اطلاع داد که خدمات کارت این بانک دچار اختلال نیست، گرچه همچنان سامانه‌های اینترنت‌بانک و همراه‌بانک سپه غیرفعال باقی مانده و تنها خدمات کارت در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

منبع: روز نو | پربیننده‌ترین

اخبار

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

وبگردی

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید