تمجید AFC از تیم ملی امید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با تمجید از عملکرد یاسین سلمانی، معتقد است ایران در یکی از سرگرم کننده ترین دیدارهای این هفته آسیا از سد تاجیکستان عبور کرده است.
تیم ملی زیر 23 سال ایران موفق شد در دیداری حساس و سرنوشت ساز، با نتیجه 3 بر 2 از سد میزبان خود تاجیکستان عبور کرده و به عنوان صدرنشین راهی مرحله پایانی جام ملت های آسیا شود. شاگردان مهدوی کیا در این بازی دیدنی و در حضور تماشاگران تاجیکی که 50 درصد از ظرفیت استادیوم را پر کرده بودند، به یک پیروزی شیرین دست یافتند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله اصلی شدند.
وب سایت AFC با تیتر “سلمانی پرشور ایران را به مرحله نهایی جام ملت های آسیا زیر 23 سال فرستاد” نوشت: پس از پایان دیدارهای گروه B، ایران به عنوان صدرنشین راهی مرحله اصلی مسابقات شد در حالی که تاجیکستان برای اطلاع از سرنوشت خود با انتظاری عصبی کننده مواجه است. تیم ملی امید ایران در دیدار نهایی و تعیین کننده مرحله گروهی مقابل تاجیکستان با نتیجه 3 بر 2 برنده شد تا جایگاه خود را حفظ کند و میزبان گروه  برای صعود به عنوان یکی از بهترین تیم های رتبه دوم باید منتظر بماند.
هت‌تریک هیجان‌انگیز کاپیتان یاسین سلمانی، تیم مهدی مهدوی‌کیا را پس از پایان  دیدار سرنوشت ساز و فینال گونه گروه B که با نتیجه 3 بر 2 به سود ایران به پایان رسید، راهی مسابقات جام ملت های آسیا 2022 در ازبکستان کرد. این بازیکن جوان تیم سپاهان در نیمه اول سرگیجه‌آور هر سه گل ایران را به ثمر رساند، جایی که تیم‌ها در فاصله 35 دقیقه در مقابل تماشاگران پرجنب‌وجوش ورزشگاه مرکزی تاجیکستان 5 گل را به ثمر رساندند.
 

تمجید AFC از تیم ملی امید
برد ایران آنها را به مرحله پایانی مسابقات زیر 23 سال قاره آسیا فرستاد اما تاجیکستان با از دست دادن شانس خود برای صدرنشینی در گروه باید منتظر بماند تا ببیند آیا آنها می توانند به عنوان یکی از چهار تیم برتر دوم راهی مرحله اصلی مسابقات شوند یا خیر.
 شاگردان مبین ارگاشف شروعی عالی داشتند و زمانی که اسلام زئیروف در دقیقه 10 با یک والی مهیب دروازه ایران را باز کرد، تماشاگران حاضر در ورزشگاه اوج گرفتند اما سلمانی تنها سه دقیقه بعد با یک ضربه ایستگاهی گل تساوی را به ثمر رساند تا استادیوم غرق در سکوت شود. سلمانی در دقیقه 19 ایران را پیش انداخت، اما تاجیکستان یک بار دیگر کار را به تساوی رسید و احسون پنج شنبه با استفاده از یک ضربه پنالتی نتیجه بازی را به 2-2 تبدیل کرد.
 کاپیتان ایران در ادامه ماموریت تک نفره خود با یک ضربه سر عالی بازی را در دقیقه پایانی نیمه اول 3-2 کرد، یعنی تاجیکستان – که برای قطعی شدن حضورش در مرحله اصلی جام ملت های آسیا فقط به یک تساوی نیاز داشت – بازی را با شکست به پایان رساند. آن‌ها در نیمه دوم فرصت‌هایی داشتند که به گل تساوی برسند اما این اتفاق رخ نداد تا ایران در یکی از سرگرم کننده ترین بازی های این هفته در آسیا به پیروزی حساس برسد.
251256

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی