نهال گردوی پیوندی راه رسیدن شما به سود آوری است !

سود نهال گردو چقدر است:

در میان رقم های نهال های موجود در ایران، نهال گردو به علت سودآوری بالا در میان نهال های دیگر بسیار حائز اهمیت تر می باشد. ارزش نهال گردو به اندازه دلار در بین کشاورزان و باغداران معتبر می باشد و جالب تر اینکه بدانید ایران یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان پیشرو گردو در دنیا است. از این رو، ایجاد شرایط مناسب برای کاشت گردو و همچنین خرید نهال گردو از نهالستان های معتبر دارای مجوز نیاز به توجه و دقت بسیار زیادی دارد.

کاشت و خرید نهال گردو بسیار سودآور است، چون گردو یکی از خشکبار هایی است که جایگاه ویژه ای در رژیم غذایی مردم دارد، بنابراین ارقام نهال گردو در ایران بهترین گزینه برای خرید و رشد و مهمتر از آن گردو به صورت میوه و خشکبار در سایر کشورهای حوزه خلیج فارس دارای محبوبیت زیادی می باشد.

معرفی ۳ نوع نهال گردو پرطرفدار و پرفروش در ایران:

یکی از معتبرترین و بهترین نهالستان های ایران که در میاندواب واقع شده است نهالستان رویال نهال آرمین قاسمی  می باشد که انواع نهال گردو را تولید و به سراسر کشور ارسال مینماید. نهال گردو ژنوتیپ برتر رویال تیپ ۷ و گردو چندلر پیوندی همینطور نهال گردو فرنور پیوندی ۳ نوع بسیار محبوب گردو در مقایسه با سایر گونه های گردو هستند. لازم به ذکر است سایر استان ها نیز گردو را به صورت خاص و پراکنده در مناطق سردسیر و کوهستانی پرورش می دهند.

جهت مشاهده مشخصات کامل این ۳ نوع گردو و ارقام دیگر به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://nahal۱۱۰.ir/walnut-seedlings.html

نهال گردوی پیوندی راه رسیدن شما به سود آوری است !

نهال گردو ژنوتیپ برتر رویال تیپ ۷:

نهال گردو ژنوتیپ برتر رویال تیپ ۷ خیلی دیر گل می باشد. بسیار پربار بوده بین ۸ تا ۱۰ تن در هکتار. باردهی آن جانبی دارای خواص مهم آپومکسی است. مغز این گردو بالای ۶۵ درصد است. پس از یخبندان بهاره باردهی مجدد میکند. در مقابل سرمای زمستان بسیار مقاوم است. لترال دهی در ابتدای پاییز. فاصله کاشت آن ۷ در ۷ بوده و دوام و سازگاری تا ارتفاع ۲۵۰۰ متری از سطح دریا را داراست. باردهی از سال اول (خود گرده افشان است).

نهال گردو چندلر پیوندی:

نهال گردو چندلر یکی از بهترین نهال های گردو پیوندی است که منشاء آن آمریکا است و چند سالی است که در برخی از نهالستان های کشورمان به عنوان مثال نهالستان رویال نهال آرمین قاسمی تولید می شود. گردو چندلر رایج ترین نوع نهال گردو  وارداتی در کشور ما به حساب می آید.

نهال گردو  چندلر پیوندی از ارقام گردویی است که به سرمازدگی زمستانی حساس نیست زیرا دیرتر از سایر گردوهای بومی گل می دهد و این دیرگل دهی در مناطق سردتر باعث افزایش باروری درخت گردو می شود و به عبارتی میوه گردو رشد می کند. گردو چندلر شکل بیضی صاف و پوست نازکی دارد. گردو چندلر به دلیل دارا بودن مغز سفید، سبک و باکیفیتش شهرت جهانی دارد و باغبانان آن را بسیار ارزشمند می دانند، بنابراین گردو چندلر نهال گردو  برای کاشت بسیار عالی و مقرون به صرفه می باشد.

نهال گردو فرنور پیوندی:

نهال گردو  فرنور گرد شکل است و پوست آن کاغذی و به به راحتی پوست از گردو کنده می شود. مهمترین ویژگی گردو فرنور رنگ روشن و شفافیت آن است. جالب است بدانید که گردو فرنور در برابر بیماری های خاص نهال ها و درختان مانند بیماری کرم سیب و بیماری گردو بسیار مقاوم است. و به همین دلیل در مناطق سردسیری مانند ارومیه و آذربایجان غربی ایران کشت می شود.

نهال گردوی پیوندی راه رسیدن شما به سود آوری است !

لیست قیمت نهال گردو در سال ۱۴۰۰:

قیمت خرید نهال گردو در سال ۱۴۰۰ در نهالستان رویال نهال بسیار مناسب است، کلیه قیمت های نهال گردو در این نهالستان با قیمت بسیار رقابتی در مقابل کیفیت عالی تولید و  عرضه می شود. در صورت خرید عمده با تخفیف و قیمت توافقی همراه خواهد بود، برای دریافت لیست قیمت نهال گردو با متخصصان ما را با شماره ارائه شده در انتهای این مقاله در تماس باشید.

شرایط لازم کاشت نهال گردو:

بهترین شرایط آب و هوایی برای کاشت نهال گردو هوای سرد و زمستانی است. بهترین نهال های گردو جهت کاشت گردو را با تماس با کارشناسان ما خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان دریافت کنید. نهالستان رویال نهال در میاندوآب آذربایجان غربی با مجوز از جهاد کشاورزی و با مدیریت آرمین قاسمی خدماتی از قبیل خرید نهال و فروش نهال با شناسنامه و گواهی بهداشت با ضمانت نهال ارائه می کند.

نهال های گردویی که نیاز به فراهم آوردن شرایط مناسب و توصیه های کاشت دارند عبارتند از: نهال گردو ژنوتیپ رویال، گردو چندلر، نهال گردو فرنور، گردو خوشه ای، نهال گردو شیلی، نهال گردو تویسرکان، نهال گردو پدرو و … می باشد.

درخت گردو وقتی در باغ می روید می تواند سالانه ۸۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم گردوی خشک (۳۰۰ تا ۳۵۰ کیلوگرم گردو سبز) تولید کند که برای شروع مقدار قابل توجهی است و می تواند سود خوبی برای باغداران باشد

چگونگی خرید نهال گردو از رویال نهال:

با توجه به آنچه تا اینجا توضیح دادیم کیفیت نهال گردو خریداری شده و هویت آن برای ساخت باغ گردو در هر موقعیت و مکان و زمانی بسیار مهم است و نمی توان به هر نهالستان برای خرید نهال گردو اعتماد کرد اما خوشبختانه نهالستان رویال نهال آرمین قاسمی در میاندوآب یکی از مراکز فروش با مجوز نهال گردو در ایران با بیش از نیم قرن سابقه در تولید و عرضه انواع نهال داخلی و وارداتی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید نهال گردو با کیفیت با شماره تلفن ۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰ تماس بگیرید و یا به آدرس سایت ما royalnahal.com مراجعه نموده و سفارش خرید نهال گردو مورد نظر خود را ثبت نمایید.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی