راهنمای تشخیص و خرید لوازم آرایشی اورجینال

چرا خرید لوازم آرایشی اورجبنال مهم‌ است و نباید محصولات فیک بخریم؟

به علت ایجاد آسیب‌های مختلف برای پوست و سلامتی پس از به کاربردن لوازم آرایشی فیک، خرید لوازم آرایشی اورجینال، به شدت مهم است و نباید هنگام خرید، گرفتار انتخاب این محصولات بی‌کیفیت و آسیب‌زا شوید.

مضرات استفاده از لوازم آرایشی فیک

در ادامه شما را با چندمورد از آسیب‌هایی که ممکن است بر اثر استفاده از لوازم آرایشی فیک به آن دچارشوید را آشنا می‌کنیم.

  1. آسیب زا برای سلامت پوست صورت
  2. خراب شدن در زمان کوتاه
  3. ایجاد شکل ظاهری بد در هنگام آرایش
  4. مستعد کردن پوست برای جوش و آکنه
  5. احتمال ایجاد عفونت در چشم و لب
  6. ایجاد حساسیت‌های پوستی
  7. پیری زودرس و ایجاد چین و چروک
  8. خطر ایجاد سرطان
  9. احتمال ایجاد مشکلات تنفسی و….

11 نکته طلایی برای تشخیص لوازم آرایشی اورجینال از فیک

تشخیص محصولات لوازم آرایشی فیک از اصل، آن‌قدرها که تصور می‌کنید دشوار نیست! تنها کافی است است که مهم‌ترین نکات پیرامون تشخیص محصولات فیک و اصل را بدانید تا بتوانید خیلی ساده و بدون دردسر لوازم آرایشی اصل را انتخاب و خریداری کنید.

در ادامه مهم‌ترین تفاوت‌های محصولات لوازم آرایشی اصل و تقلبی ذکر شده است. اگر به دنبال یک راهنمایی جامع برای تشخیص بین محصولات فیک و اورجینال هستید به نکات مطرح شده در ادامه این مقاله توجه ویژه داشته باشید.

راهنمای تشخیص و خرید لوازم آرایشی اورجینال

1.     توضیحات به زبان کشور برند

در بخش توضیحات محصولات اورجینال، علاوه بر ذکر مشخصات به زبان انگلیسی، توضیحات محصول با زبان کشور اصلی شرکت تولید کننده نیز آورده شده است، به عنوان مثال روی محصولات اورجینال برند بیوآکوا مشخصات این محصول به زبان کره‌ای نیز ذکر شده است که می‌توان از این مورد به اصل بودن لوازم آرایشی این برند پی برد.

2.     کیفیت بسته بندی لوازم آرایشی

اصولا محصولات لوازم آرایشی فیک، بسته بندی نامناسبی دارند، شیشه‌های مات، پوکه‌های پلاستیکی زشت، درهای شل، ساختار دسته شکننده، از عمده‌ترین ویژگی‌های محصولات فیک است. اما لوازم آرایشی اورجینال ساختار بسته بندی فوق العاده‌ای دارند و به هیچ وجه شما ویژگی‌هایی همچون زدگی، تار بودن و .. را روی محصولات اصل مشاهده نخواهید کرد.

3.     داشتن عطر ملایم و دلنشین

لوازم‌ آرایشی اورجینال، عطر ملایم و فوق العاده‌ای دارند که با تنفس آن، لذت می‌برید اما محصولات تقلبی اصولا بوی تند زننده‌ای دارند که کاملا با یک استشمام ساده قابل تشخیص است.

4.     قدرت رنگ دهی بالا

محصولات لوازم آرایشی اورجینال، مثل مدل‌های مختلف سایه، رژ لب، ریمل، بالم لب و.. قدرت رنگ دهی فوق العاده بالایی دارند اما مدل‌های فیک، برای رنگ دهی به پوست نواحی مختلف صورت، نیازمند تکرار استفاده به تعداد بالا هستند.

5.     چاپ با کیفیت اطلاعات

یکی از ساده‌ترین روش‌های تشخیص لوازم آرایشی اورجینال و فیک، بررسی اندازه فونت و کیفیت نوشته‌های تایپ شده به عنوان مشخصات روی محصول است، اصولا اطلاعات چاپ شده روی محصولات غیر اورجینال، بی‌کیفیت و دارای سایز بسیار کوچک هستند.

6.     صحت تاریخ تولید و انقضا

در تمامی محصولات لوازم آرایشی اورجینال، تاریخ تولید و انقضا محصول، به صورت دقیق ذکر شده است اما در اکثر مواقع روی محصولات فیک، چنین اطلاعاتی به صورت واضح و مشخص ذکر نشده است.

7.     داشتن فرمولاسیون بی‌ضرر

اصولا لوازم‌های آرایشی فیک، ساختار تشکیل دهنده مناسبی ندارند و از مواد شیمیایی فوق العاده مضر برای سلامت پوست و بدن تشکیل شده‌اند شما می‌توانید با مطالعه جزئیات ساختار مواد تشکیل دهنده لوازم آرایشی و صحت ترکیبات آن به اورجینال یا فیک بودن محصول مدنظرتان پی ببرید.

8.     لوگو واضح و مشخص

روی شیشه، قوطی یا دسته محصولات لوازم آرایشی اورجینال، لوگو برند شرکت تولیده به صورت واضح، بدون هیچ خراش و رنگ پریدگی حک شده است و شما می‌توانید به صورت دقیق آن را مشاهده کنید نبود این ویژگی نشان‌گر فیک بودن لوازم آرایشی است.

9.     داشتن غلظت بالا

انواع مختلف لوازم آرایشی اورجینال مثل رژ لب، رژ گونه، کرم پودر، پنکک، ریمل و … ساختار تشکیل دهنده غلیظی دارند اما برعکس مدل‌های فیک و تقلبی ساختار آبکی دارند که با یک بررسی اجمالی، این مورد کاملا مشهود و مشخص است.

10. هم‌خوانی با تصویر اصلی محصول

اصولا برندهای معتبر تولید کننده لوازم آرایشی در سراسر دنیا دارای وب سایت‌های مجزا هستند شما می‌توانید برای بررسی اصل یا فیک بودن لوازم آرایشی مدنظرتان، تصویر محصولی که قصد خریداری آن را دارید با عکس بارگذاری شده در وب سایت اصلی شرکت تولید کننده مطابقت دهید.

11) نداشتن قیمت‌های خیلی ارزان

اصولا محصولات فیک و تقلبی، قیمت‌های فوق العاده ارزان‌ترین نسبت به محصولات اورجینال دارند، پیشنهاد می‌شود زمان خرید این دسته از محصولات به صورت کامل، با انواع قیمت خرید لوازم آرایشی آشنا شوید تا قدرت انتخاب بیشتری برای تشخیص بین محصولات اورجینال و فیک، به دست آورید.

مهم‌ترین راز خرید لوازم آرایش اورجینال اصل بدون نگرانی

علاوه بر نکاتی که تا اینجای کار برای تشخیص لوازم آرایشی اورجینال از تقلبی مطرح شد، یک راه ساده و بدون درسر برای خرید مطمئن لوازم آرایشی اصل وجود دارد که شما می‌توانید با کمک آن بدون نگرانی بهترین لوازم آرایشی اورجینال را خریداری کنید.

راهنمای تشخیص و خرید لوازم آرایشی اورجینال

مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر ارائه کننده محصولات لوازم آرایشی اصل، بهترین راه برای داشتن یک تجربه خرید مطمئن و درجه یک است .شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی خوش سابقه و معتبری مثل روژا شاپ، خانومی، لیمادو، دیجی کالا و …. با خیال راحت، بهترین لوازم آرایشی اصل و اورجینال را با قیمت فوق العاده مناسب، خریداری کنید و لذت ببرید.

سخن پایانی

اگر شما هم جزو بانوانی هستید که عادت دارید از لوازم آرایشی برای داشتن چهره‌ای زیباتر کمک بگیرید بهتر است این نکته را فراموش نکنید که استفاده از انواع محصولات تقلبی و بی‌کیفیت می‌تواند منجر به ایجاد آسیب‌های پوستی و بیماری‌های مختلف برای شما شود.

پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن یک پوست زیبا و سالم همیشه محصولات لوازم آرایشی اصل را خریداری کنید، در این مقاله راهنمای تشخیص و خرید لوازم آرایشی اورجینال ذکر شد. شما می‌توانید با کمک راهنمایی‌های ارائه شده در این مطلب، خیلی راحت بهترین محصولات را انتخاب و خریداری کنید و از زیبایی و سلامت پوست‌تان لذت ببرید.

برگرفته از فروشگاه اینترنتی لیمادو (https://limado.ir)

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی