صحبت‌های نامفهموم فیروز کریمی در پایان بازی با استقلال!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فیروز کریمی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: همانطور که در مصاحبه قبل از بازی هم گفتم، بازی سنگین و نزدیک بود. فضا برای مانور هر دو تیم کم بود، چون از هم شناخت داشتیم.  مهاجم خارجی استقلال را مهار کردیم، چون از هم شناخت داریم و همین شناخت از هم دیگر، باعث شد بازی سنگین و نزدیک باشد.

وی ادامه داد: متأسفانه دو سه بازیکن ما نتوانستند کیفیت خودشان را در این بازی نشان دهند. آنها تحت تأثیر بازی قرار گرفته بودند و ما هم دست‌مان بابت تعویض بسته بود. سعی می‌کنیم برای رفع مشکل با بازیکنان جوان‌مان کار کنیم تا در بازی‌های بعد دچار این کمبود و نقصان نشویم.

«اکنون زمان مناسبی برای پرسیدن این سؤال نیست، اما در روز مربی درباره سختی‌های مربیگری صحبت می‌کنید؟» سرمربی تیم فوتبال تراکتور در واکنش به این پرسش خبرنگار اظهار داشت: همانطور که گفتید، جای این سؤال نیست. سختی کار هم این نیست بگویم، خیلی سخت است. بسم‌الله الرحمن الرحیم، خیلی سخت است!

کریمی در واکنش به این پرسش که فولاد خوزستان علیرضا رضایی را می‌خواهد و گویا تراکتور هم صحبت‌هایی با رشید مظاهری داشته است، گفت: من نمی‌دانم! رضایی کیست؟ او که بازیکن استقلال است و رشید مظاهری هم برای استقلال بازی می‌کند. ما سعی می‌کنیم هر دوی آنها را بفروشیم تا استقلال در بازی برگشت دروازه‌بان نداشته باشد و بتوانیم در دور برگشت، شکست‌مان را جبران کنیم!

بیشتر بخوانید: اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با تراکتور

253 251

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی