برای سوخت‌گیری خودرو به سراغ «بلد» بروید

براساس این اختلال، که خسارت سخت افزاری به‌دنبال نداشت، جایگاه‌ها امکان ارائه سوخت سهمیه‌ای را از دست دادند و طبق دستور موظف شدند تا بررسی بیشتر ماجرا از ارائه بنزین آزاد نیز خودداری کنند. این موضوع باعث ازدحام گسترده در جایگاه‌های سوخت‌گیری کشور و اختلال در ترافیک شد. پس از آنکه ابعاد حمله کاملا مشخص شد، کارشناسان توانستند راه رفع مشکل را پیدا کنند؛ اما اجرای آن در تمامی جایگاه‌های سوخت کشور زمان‌بر است.
با توجه به زمانبر بودن این موضوع و اهمیت سوخت‌رسانی به خودروها، اگر اتومبیل شما نیاز به سوخت‌گیری دارد و نتوانسته‌اید جایگاه‌های فعال را پیدا کنید، می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن «بلد»، نزدیک‌ترین پمپ بنزین فعال به محل کار یا زندگی خود را پیدا کرده و بدون دغدغه برای سوخت‌گیری مراجعه کنید.

برای سوخت‌گیری خودرو به سراغ «بلد» بروید

به گفته دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور، این اختلال تا حدود زیادی برطرف شده و در برخی استان‌ها تا 60 درصد جایگاه‌ها و حتی در برخی نیز تا ۹۰ درصد جایگاه‌های سوخت‌رسانی احیا شده است. وی همچنین تاکید کرده است که با تلاش‌های شبانه‌روزی، این مشکل تا روز پنجشنبه به صورت کامل برطرف خواهد شد و تمامی جایگاه‌های سوخت به وضعیت عادی برخواهند گشت.
اما در حال حاضر بیش از سه هزار جایگاه سوخت‌رسانی فعالیت خود را از سر گرفته‌اند که البته همچنان قابلیت عرضه سوخت آزاد (سه هزارتومانی) دارند و از این تعداد حدود 300 جایگاه در کل کشور توانسته‌اند به سامانه یکپارچه سوختگیری متصل شده و بنزین سهمیه‌ای (1500 تومانی) به شهروندان ارائه دهند که در ساعات آتی بر تعداد آنها افزوده خواهد شد.
برای پیدا کردن جایگاه‌هایی که بنزین سهمیه‌ای عرضه می‌کنند، کافی است در اپلیکیشن «بلد»، پس از کلیک کردن روی دکمه پمپ بنزین، بر روی فیلتر «بنزین سهمیه‌ای» نیز کلیک کنید تا جایگاه‌هایی را که بنزین 1500 تومان در تهران عرضه می‌کنند بیابید.
در بخش مربوط به پمپ بنزین‌ها در اپلیکیشن «بلد»، همچنین فیلتری به نام «سیار» وجود دارد که با کلیک بر روی آن می‌توانید پمپ بنزین‌های سیار «پیدو» را در سطح شهر تهران پیدا کرده و در صورت لزوم از خدمات آنها استفاده کنید.

برای سوخت‌گیری خودرو به سراغ «بلد» بروید

«بلد» تا زمان بازگشت کامل جایگاه‌های سوخت‌گیری کشور، در کنار هموطنان عزیز خواهد بود و اطلاعات مربوط به فعالیت یا عدم فعالیت پمپ بنزین‌ها، نوع سوخت ارائه شده (سهمیه‌ای یا آزاد)، میزان شلوغی یا خلوتی آنها و همچنین آدرس و مشخصات کامل جایگاه‌ها به صورت مستمر توسط «بلد» به روز رسانی خواهد شد.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی