طرح توانمندسازی صدف در ناحیه نوآوری پردیس آغاز شد

به گزارش روز دوشنبه گروه آموزش ایرنا از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این طرح در نظر دارد به افراد در دست یابی به خودشناسی کمک کند تا در ادامه با حضور در کارگاه‌های مختلف، مسیر درست شغلی را انتخاب و درنهایت بتوانند نقش‌آفرینی مؤثری در زیست‌بوم فناوری و نوآوری داشته باشند.

طرح صدف در سه فاز اصلی خودشناسی (کمک به افراد برای شناخت تیپ شخصیتی خود و آشنایی با آزمون‌های شخصیت شناسی معتبر و نحوه استفاده و کاربرد آزمون‌ها)؛ مهارت‌افزایی در حوزه مهارت‌های نرم (ازجمله ارتباطات مؤثر و فنون مذاکره، رزومه‌نویسی و مصاحبه شغلی، آشنایی با سبک‌های شغلی و کارآفرینی، آشنایی با روندهای بازار کار و مهارت‌های مورد نیاز شغلی در آینده و… )؛ آشنایی با اکوسیستم فناوری و نوآوری (آشنایی با پارک‌های علم و فناوری و سایر ساختارهای توسعه فناوری و نوآوری از جمله مراکز رشد، شتاب‌دهنده‌ها، فن‌بازارها، کارخانه‌های نوآوری وبازدید و آشنایی با شرکت‌های دانش‌بنیان به تناسب رشته تحصیلی افراد)  برگزار می‌شود.

از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای شرکت‌کنندگان، پانل انتقال تجربیات کارآفرینان و کارکنان دانشی موفق که از بین مدیران و کارمندان دانشی موفق شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس هستند، ارائه مشاوره‌های شغلی به شرکت‌کنندگان بر اساس رشته‌های تحصیلی و آشنایی با مدل کسب‌وکار و طرح کسب‌وکار است.

یکی از برنامه‌های ویژه در نظر گرفته شده برای این طرح کارگاه تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی و کمک به افراد برای آشنایی با مفاهیم تجاری‌سازی و همچنین نحوه تجاری کردن تحقیقات دانشگاهی است.

در پایان این طرح به منتخبان طرح کمک خواهد شد تا دوره کارآموزی/کارورزی خود را در یکی از شرکت‌های عضو پارک سپری کنند. این طرح در محل پارک فناوری پردیس آغاز شده و تا اواخر آذرماه ادامه دارد. 

ناحیه نوآوری پردیس از شرق تهران تا منطقه گیلاوند (شرق تهران، جاجرود، پردیس، رودهن، بومهن، دماوند و گیلاوند) را شامل می شود.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی