حمله تند پیروز قربانی به مربیان میوه تره‌باری!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیروز قربانی سرمربی تیم رایکا بابل در نشست خبری پس از بازی با ماشین درباره این بازی اظهار داشت: صحبت خاصی نیست. یک سری از بازی ها، بازی سختی است، بازی هایی که همه فکر می‌کنند باید با نتیجه خوبی ببری. یک مقدار هم بازیکنان از لحاظ انگیزشی پایین هستند و سخت است آنها را از نظر انگیزشی بالا ببری و همینطور تیم حریف به نظر من امروز بازی خوبی انجام داد و از نظر نظر دوندگی بسیار دویدند و کار را برای ما سخت کردند اما به عنوان تیمی که خیلی دیر شروع کردیم، بازی تدارکاتی خیلی خوبی برای ما بود و خدا را شکر شاید بچه ها می‌توانستند ۲۰-۲۵ درصد از چیزهایی که مد نظر ما بود با توجه به جلسات تمرینی که داشتیم انجام بدهند و نیاز به کار بیشتر داریم.

قربانی با اشاره به دیر بسته شدن تیمش عنوان کرد: متاسفانه نمی‌دانم فوتبال ایران چه زمانی درست خواهد شد. ما پیش فصل خوبی نداشتیم. هر چیزی اصولی دارد و شما وقتی فوتبال بازی می‌کنید هم باید کارهای بدنسازی را در پیش فصل انجام بدهید و هم از لحاظ تاکتیکی بتوانید به تاکتیکی که مدنظرتان است برسید. متاسفانه ما این زمان را نداشتیم ولی جای بهانه ای نیست و باید با تمرین بیشتر و سعی و تلاش کردن این تاخیر را جبران کنیم.

او درباره بازی روی چمن مصنوعی گفت: روی چمن مصنوعی بازی کردن مشکلات خاص خودش را دارد از لحاظ فشاری که روی بازیکنان وارد می‌کند اما اتفاقی است که افتاده و ما باید خودمان را با آن وفق بدهیم ضمن اینکه شاید مدتی بعد اینجا از لحاظ آب و هوا بارانی باشد مطمئنیم که یک زمین صاف داریم با توجه به فوتبالی که ما بازی می‌کنیم می‌توانیم استفاده ببریم.

قربانی با اشاره به کیفیت چمن گفت: کیفیت چمن مصنوعی طبیعتا با چمن طبیعی خیلی فرق دارد اما به نظر من بد نبود و با توجه به چمن مصنوعی که جاهای دیگر دیده بودیم به نظرم جزو چمن مصنوعی های خوب بود و اگر به آن برسند بهتر هم می‌شود.

وی درباره عملکرد تیم در نیمه دوم توضیح داد: شما نمی‌توانی ۹۰ دقیقه تیمت را بالا نگه داری. یکی از مسائلی که خیلی روی تیم تاثیرگذار است این است که از قبل بازی شاید خود ما فکر می‌کردیم یک بازی راحت داریم اما اینطور نبود. به تیم ماشین سازی تبریک می‌گویم و به قاطعیت می‌گویم اگر تیم اصلی ماشین سازی بود ما امروز بازی راحت تری داشتیم.

ضمن اینکه تیم ما چون دیر شکل گرفته فکر می‌کنم بازیکنان این دومین بازی بود که شاید کنار هم بازی کردند. به عنوان یک بازی تدارکاتی بود و بازیکنان از تیم های دیگر و طبیعتا با سبک های دیگر به تیم ما اضافه شدند و طبیعتا نیاز به زمان دارند که هم بتوانیم ذهنیت آنها را عوض کنیم و هم فوتبالی که مد نظر من هست را بتوانیم جا بیندازیم که بازی بکنند. هیچ مربی در دنیا نمی‌تواند در ده روز یک تیم را از همه لحاظ آماده بکند ولی چه بازی با ملاثانی و چه این بازی تیم ما توانست ۱۵ تا ۲۰ درصد چیزی که مد نظر ما است و زمان داشتیم و روی آن تمرین کردیم را اجرا بکند. باید کار بیشتری انجام بدهیم و نقطه ضعف هایمان را جبران کنیم.

سرمربی رایکا در خصوص داوری این بازی اظهار داشت: داور هم یک انسان است. من زیاد درباره داوری صحبت نمی‌کنم. داور هم سعی می‌کند بهترین عملکرد را داشته باشد. ما باید به سمتی برویم که من مربی به خودم اجازه ندهم که بخواهم با داد و بیداد کردن روی عملکرد داور تاثیر بگذارم. داور شاید یک یک صحنه به ضرر تیم من بگیرد و طبیعتا یک صحنه هم به نفع تیم من می‌گیرد. چطور وقتی به نفع تیم من می‌گیرد داور خوبی است اما وقتی به ضرر تیم من سوت می‌زند باید به خودمان اجازه بدهیم داد و بیداد کنیم.

متاسفانه دو سه دسته مربی به فوتبال ایران اضافه شده‌اند که مربی پولی هستند که اسپانسر و پول می‌آورند و مربیان میوه تره‌باری که به جای اینکه رو فن خودشان کار کنند روی گلویشان و داد زدنشان کار می‌کنند و می‌توانند امتیاز بگیرند. این سبک و این نسل از مربی باید حذف بشود و فوتبال ایران به سمت فوتبال روز دنیا برود. من ندیدم در فوتبال دنیا بگویند گواردیولا اسپانسر آورده یا بازیکنانی که آمده‌اند که می‌خواهند با پول فوتبالیست شوند.

او ادامه داد: متاسفانه آینده خوبی را برای فوتبال ایران نمی‌بینم و امیدوارم یک جایی بتوانیم این را درست کنیم. من به عنوان یک مربی جوان هدفم این است که فوتبال باید فوتبال پاکی شودو اگر پیروز قربانی مشکلی دارد و از لحاظ فنی در سطح مربیگری در لیگ یک نیست باید در خانه اش بنشیند نه اینکه با توسل به بقیه و نمایندگان مجلس و دیدن آدم های سیاسی تیم بگیرد و یا اینکه ده تا دلال داشته باشد و تیم بگیرد این فوتبال به بیراهه می‌رود و این باید درست بشود. حتی اگر حذفم کنید تا روزی که باشم این حرف ها را می‌زنم. فوتبال باید پاک شود و این کار را بخاطر پسرم انجام می‌دهم که وقتی فردا وارد فوتبال شد چهارتا زالو به او نچسبند. این کار را انجام می‌دهم، می‌دانم منجر به حذفم از فوتبال می‌شود ولی این کار را تا آخر انجام می‌دهم.

او درباره شرط بندی و دیگر مسائل در فوتبال ادامه داد: باید درست شود. فساد در فوتبال از داخل ما شکل می‌گیرد. اگر پیروز قربانی به جایی وابسته است که این وابستگی ایجاد فساد می‌کند باید با او برخورد شود. هیچ کسی هم غیر از خود ما فوتبالی ها نمی‌تواند این کار را انجام بدهد. می‌گوییم نهاد بالادستی اما اصلا به آن نهاد ها ربطی ندارد. خود ما باید از درون خودمان شروع کنیم به سالم و پاک کار کردن و این می‌تواند به همه افراد تسری پیدا کند.

258 251

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی