تغییرات شیوه بازگشایی مدارس خراسان رضوی اعلام شد

قاسمعلی خدابنده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتوجه به تصمیم جدید ستاد ملی کرونا، تغییراتی در کلیت الگوی عنوان شده پیشین برای فعالیت مدارس اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: بر این اساس مدارس مقطع متوسطه دوم از ۱۵ آبان ماه و مدارس مقطع متوسطه اول از ابتدای آذرماه ۱۴۰۰ فعالیت خود را براساس دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش و پس از اخذ مجوزهای لازم از سامانه تعیین شده برای این موضوع به صورت حضوری آغاز می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: ستاد ملی کرونا در خصوص آغاز فعالیت حضوری کلاس های درس مقطع ابتدایی هم عنوان کرده است که براساس بررسی های علمی و پژوهشی که در روزهای آتی اتفاق می افتد و با در نظر گرفتن شرایط واکسیناسیون جامعه، در زمینه بازگشایی این مدارس شرایط جدیدی اعلام‌ خواهد کرد.

خدابنده افزود: در شرایط کنونی طبق تصمیمات پیشین، کلاس های درس مدارس روستایی و عشایری دارای شرایط مشخص شده در بخشنامه های وزارت آموزش و پرورش و کارگاه های عملی هنرستان های فنی و حرفه ای و کارودانش با رعایت پروتکل های ابلاغی به صورت حضوری فعالیت می کنند.

هم اکنون استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز است که حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور را تشکیل می‌دهند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی