۱۰ درصد مدارس خیّری با مشارکت خیرین خارج از کشور ساخته شد

به گزارش روز چهارشنبه گروه آموزش ایرنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ناصر قفلی در گردهمایی معاونان و مدیران کل حوزه ستادی و استانی سازمان نوسازی مدارس کشور افزود: همدلی و همکاری آموزش و پرورش، سازمان نوسازی مدارس و جامعه خیرین مدرسه‌ساز به یک الگوی موفق در کشور تبدیل شده است.

وی با بیان این که خیرین مدرسه ساز جان، مال و آبروی خود را برای ساخت آینده کودکان کشور گذاشته اند، اظهار کرد: تمام تلاش و دغدغه همه ما فراهم کردن شرایط مناسب تحصیل، در اقصی نقاط کشور است.

قفلی درباره تعهد «سه هزار میلیارد تومانی» خیرین مدرسه‌ساز در سال گذشته بیان کرد: با همراهی دولت و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، موفق شدیم ۴۰ هزار کلاس درس نیمه‌تمام را ساماندهی و تعیین تکلیف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۱۰ درصد از مدارس خیّری با مشارکت خیرین خارج از کشور ساخته می شود. این همراهی سرمایه ارزشمندی است که باید راهکارهای مناسبی را برای توسعه و استفاده از آن پیدا کنیم. به این منظور در جامعه خیرین مدرسه‌ساز کارگروه هایی تشکیل شده است.

رییس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور بر« لزوم بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین در ساخت مدارس» برای تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌ها و کاهش هزینه تمام شده تأکید کرد.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی