تحصیل استعدادهای درخشان تحت حمایت کمیته امداد درمدارس سمپاد رایگان است

الهام یاوری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار گروه آموزش ایرنا اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار و اطلاعات موجود ۱۱۰ هزار دانش آموزش دختر و پسر در مدارس این سازمان مشغول تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه اخیرا رسیدگی به استعدادهای درخشان خارج از سمپاد نیز به ماموریت های این سازمان اضافه شده است، افزود: هم اکنون ۶۸۰ مدرسه (سمپاد) این سازمان در سطح کشور فعال است و دانش آموزان در حال ادامه تحصیل در این مدارس هستند.

یاوری با تاکید بر اینکه حمایت از دانش آموزان سمپاد با هدف شکوفایی استعدادهای درخشان آنان است، اظهار داشت: دانش آموزان سمپاد سبب افتخار و سربلندی کشور و خانواده های خود هستند زیرا این عزیزان توانسته اند با کمترین امکانات رتبه های بسیار خوبی در کنکور سراسری کسب کنند.

یاوری با بیان اینکه دانش آموزان سمپاد از پایه هفتم تحصیلی تا مقطع دوازدهم تحت حمایت هستند، گفت: بخشی از این دانش آموزان شامل افراد کم برخوردار و تعدادی نیز تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

وی با اعلام آمادگی برای ارایه هرگونه خدمت به دولت سیزدهم، تصریح کرد: ارایه تخفیف ویژه در پرداخت شهریه ثبت نام دانش آموزان کم برخوردار، در صورت تحت پوشش کمیته امداد بودن ثبت نام به صورت رایگان، ارایه کمک های فرهنگی و مالی، پشتیبانی های مختلف و مشاوره های تحصیلی تا مقطع متوسطه اول و دوم از جمله خدمات این سازمان به دانش آموزان سمپاد است.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی