استاندار کرمان: مجازی بودن آموزش‌ها در مدارس دیگر قابل قبول نیست

به گزارش ایرنا، “علی زینی وند” روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش کرمان افزود: دانشگاه های علوم پزشکی استان کرمان موظف هستند به صورت دوره ای از مدارس بازدید کنند و مدیران مدارس نیز نسبت به نظافت محیط مدرسه و سرویس های بهداشتی نهایت توجه را داشته باشند.

وی با اشاره به نگرانی های مطرح شده در مورد بروز موج ششم بیماری کرونا در استان کرمان تصریح کرد: در بازگشایی مدارس باید به مسائل مختلف دقت کرد.

استاندار کرمان ادامه داد: استانداردهای رعایت شیوه نامه های بهداشتی در زمینه بازگشایی مدارس، نباید پایین بیاید و در حاشیه شهر نیز شهرداری کمک کند تا بخشی از نیازهای مدارس از جمله تهیه مواد ضدعفونی سطوح تامین شود.

زینی وند از والدین دانش آموزان خواست در حد امکان برای فرزندانشان تجهیزات مورد نیاز از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای زمان حضور در مدرسه تامین کنند تا مدرسه امکان بیشتری برای تامین این ملزمات برای دانش آموزان نیازمند داشته باشد.

وی گفت: والدین باید به کودکان مقاطع ابتدایی آموزش مراقبت شخصی و همگانی را در منزل ارائه دهند و اگر آموزش ها همگانی شود خیلی نگرانی نداریم.

استاندار کرمان ضمن تشکر از دانشگاه های علوم پزشکی و آموزش و پرورش استان کرمان در انجام واکسیناسیون کرونا گفت: تاکید بر این است میزان واکسیناسیون در دانش آموزان و والدین به ۹۷ درصد برسد که واکسیناسیون کل جامعه می تواند خیال ما را از جانب تلفات سنگین در کرونا راحت کند.

وی همچنین با اشاره به رتبه های کسب شده توسط این استان در جشنواره جوان خوارزمی افزود: باید این برند برای کرمان بماند و نیازمند پشتیبانی و حمایت تمام دستگاه ها و همراهی و پشتیبانی دانشگاه ها هستیم تا از امکانات و آزمایشگاه های آنها استفاده شود.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی