ترفند بازیگرِ فیلمِ «میان صخره‌ها»؛ هر وقت لازم بود گریه کنم، به کارهای بدم فکر می‌کردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست خبری «میان صخره‌ها» پس از پایان اولین نمایش این فیلم در سی و چهارمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مختار عبداللهی، کارگردان «میان صخره‌ها» گفت: «در ابتدا می‌خواستم با تک بازیگر، کاراکتر ابراهیم را پیش ببرم اما کار به شدت سخت می‌شد و البته یکی از دشوارترین‌های زندگی‌ام را انجام دادم. کار با کودک به نوعی سخت است و تمام بار فیلم به دوش این ۲ نفر بود. اگر می‌دانستم تا این میزان کار سخت پیش می‌رود، هرگز این فیلم را نمی‌ساختم.»

آندیا یحیی‌پور، بازیگر کودک فیلم گفت: «کار سختی داشتیم چون از پدر و مادرم دور بودم. بازی در نقش کودک چوپان سخت بود؛ اما زمان برگشت از لوکیشن به تهران به‌قدری به من خوش گذشت که دوست نداشتم به تهران برگردم.»

او درباره سکانس‌هایی که در آن گریه می‌کرد، توضیح داد: «من وقتی می‌خواستم در حین فیلم گریه کنم، به کارهای بد خودم فکر می‌کردم.‌ البته در سکانس زیر باران واقعا از اعماق قلبم به دلیل سرد بودن هوا گریه کردم!»

حمیدرضا غیبی، دیگر بازیگر کودک این فیلم ادامه داد: «از کارگردان فیلم سپاسگزارم که من را به عنوان کاراکتر اصلی انتخاب کرد. من پیش از اکران بسیار استرس داشتم و وقتی فیلم را دیدم، شوکه شدم. عوامل هم برای این فیلم بسیار زحمت کشیدند چون کار خیلی سختی بود.»

ترفند بازیگرِ فیلمِ «میان صخره‌ها»؛ هر وقت لازم بود گریه کنم، به کارهای بدم فکر می‌کردم

سپس، حسین سیدیان، مدیر فیلمبرداری «میان صخره‌ها» توضیح داد: «کارگردانی این فیلم، کار سختی بود. لوکیشن سختی داشتیم و گاه برای یک لانگ شات، ۲۰ دقیقه کوهنوردی می‌کردیم. کار با کودک و نوجوان سخت است و این فیلم سخت‌تر از چیزی بود که فکرش را می‌کردم.»

در ادامه، محمد احمدی، تهیه‌کننده فیلم، در خصوص انتخاب این فیلمنامه‌ توضیح داد: «در بیشتر فیلم‌ها، به‌خاطر پتانسیل فیلمنامه، جذب ساخت آن می‌شوم. باید روند قصه در این فیلم‌ها به‌گونه‌ای باشد تا هزینه‌های خود را به مرور برگرداند.»

کارگردان «میان صخره‌ها»، در بخش دیگری از این نشست گفت: «در جنس فیلم‌هایی که ما کار می‌کنیم، افرادی که بازیگر نیستند، بهتر ظاهر می‌شوند. اگر قرار باشد فیلمسازی را ادامه بدهم، قصد دارم در هر ژانری یک اثر داشته باشم. من ترجیح دادم شروع کارم با کار کودک باشد. واقعا تجربه سختی داشتم اما در نهایت خستگی از وجود ما بیرون رفت.»

۵۷۵۷

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی