پایان رویای ششمین توپ طلا برای رونالدو

بعد از یک سال وقفه، مراسم توپ طلای نشریه فرانس فوتبال تا چند هفته دیگر برگزار خواهد شد و از همین حالا هیجان بین هواداران برای مشخص شدن نام بهترین بازیکن سال ۲۰۲۱ به اوج رسیده است. چند روز قبل این نشریه قدیمی نام ۳۰ نامزد نهایی را اعلام کرد و بر اساس اعلام فرانس فوتبال، رای گیری توپ طلا در تاریخ ۲۴ اوکتبر به پایان رسیده و نام برنده  نیز ۲۹ نوامبر اعلام می شود.

اما نشریه فرانسوی اکیپ ساعتی قبل مدعی شد نام سه نامزد نهایی این جایزه مشخص شده و اثری از کریستیانو رونالدو در این فهرست دیده نمی شود. به نظر می رسد لیونل مسی، رابرت لواندوفسکی و کریم بنزما نفرات اول تا سوم این رده بندی هستند و ستاره پرتغالی و ۳۶ ساله شانسی برای بردن ششمین توپ طلای دوران ورزشی خود نخواهد داشت.

کریستیانو رونالدو سال گذشته در یوونتوس از نظر فردی درخشان ظاهر شده و بهترین گلزن لیگ ایتالیا نیز لقب گرفت. اما تیم آندره آ پیرلو در لیگ قهرمانان زود با تورنمنت وداع کرده و در لیگ نیز در رتبه چهارم قرار گرفت. همچنین کریستیانو رونالدو در یورو ۲۰۲۰ نیز علیرغم عملکرد خوب از نظر فردی و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ مسابقات، در اولین مرحله و با شکست پرتغال مقابل بلژیک از دور مسابقات کنار رفت. البته رونالدو امسال بالاخره به رکورد بهترین گلزن تاریخ در رده ملی دست یافت و حالا او با ۱۱۲ گل، بالاتر از علی دایی در رتبه اول تاریخ فوتبال قرار دارد.

۲۵۷ ۲۵۱

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی