تخفیف ۲۰درصدی ثبت تولیدات دانش‌بنیان‌ در کتاب محصولات صادراتی به چین

به گزارش روز سه شنبه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، خانه نوآوری و فناوری ایران چین، به‌عنوان پایگاه صادراتی ایران در این کشور، برای معرفی و توسعه صادرات محصولات تولیدی به چین و به مناسبت روز ملی صادرات، تخفیف ۲۰ درصدی برای ثبت محصولات ایران ساخت شرکت‌های فناور در کتاب محصولات صادراتی خود در نظر گرفته است.

پایگاه صادراتی چین از این کتاب در نشست‌های ایران آنلاین، همایش‌ها و فعالیت‌های بازاریابی خود در چین استفاده می‌کند. از این رو این کتاب فرصت بسیار مناسبی برای شرکت‌های ایرانی است تا محصولات و فناوری‌های خود را به مشتریان، شرکت‌ها و مجموعه‌های سرمایه‌گذار چینی معرفی کنند.

نسخه اول این کتاب تاکنون به بیش از هزار مرکز مختلف شامل پارتنرهای تخصصی هر حوزه، پارک‌های صنعتی، مراکز مرتبط با آکادمی علوم چین، گروه‌های پلتفرم‌های آنلاین ارسال شده است.

در نسخه اولیه این کتاب، ۲۶ شرکت ایرانی در هفت حوزه از جمله فناوری نانو، تجهیزات پزشکی و دارو و گیاهان دارویی، فناوری اطلاعات IT، هوش مصنوعی AI، ماشین‌آلات صنعتی. تجهیزات آزمایشگاهی، تصفیه آب و فاضلاب، رنگ و پوشش برای صادرات به چین حضور دارند که با ورود محصولات شرکت‌های جدید به این کتاب این حوزه‌ها قابل افزایش است.

شرکت‌های متقاضی برای بهره مندی از این تخفیف تا ۲۹ مهر فرصت دارند تا نسبت به ثبت درخواست خود در پایگاه صادراتی چین اقدام کنند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی