آموزش دانش آموزان روستایی و عشایر در قصرشیرین حضوری است

احمد خدرویسی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با شروع سال تحصیلی جدید،  ۲۶ مدرسه روستایی و عشایری در این شهرستان بازگشایی شد و دانش آموزان به صورت گروهی در کلاس های درس حاضر می‌شوند.

وی اظهار کرد: استقبال دانش آموزان و اولیا آنها از آموزش حضوری بالای ۹۰ درصد است ضمن اینکه موازین بهداشتی و استفاده از ماسک نیز در بین دانش آموزان به خوبی رعایت می‌شود.

رییس آموزش و پرورش و قصرشیرین گفت: همچنین در مدارس شهری پایه اول دستان به دلیل اهمیت آن و آشنایی نوآموزان با فضای مدرسه با رعایت پروتکل ها و گروه بندی دانش آموزان به صورت حضوری است البته دانش آموزان به صورت اختیاری و با شرط رضایت اولیا و برنامه ریزی مدیران از آموزش حضوری برخوردار هستند.

خدرویسی ادامه داد: ساعات حضور دانش آموزان در مدارس به صورت ۲ تا سه روز در هفته و ساعات کلاس نیز کوتاه شده تا مشکلی برای سلامت دانش آموزان پیش نیاید.

وی اضافه کرد: در صورتی که والدین نگرانی از حضور فرزندانشان در مدارس دارند می توانند از فضای مجازی و بستر شبکه شاد برای آموزش فرزندان خود استفاده کنند از این رو اجباری بر حضور دانش آموزان در مدارس وجود ندارد.

خدرویسی یادآور شد: دانش آموزان هنرستان نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کلاس درس عملی حاضر می‌شوند البته استقبال دانش آموزان از این کلاس‌ها بسیار خوب است.

چهار هزار و ۱۲۷ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در ۵۲ مدرسه شهری، روستایی و عشایری قصرشیرین در سال جاری به تحصیل مشغول هستند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی