رنجی که برانکو در عمان می‌کشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال عمان که در نخستین گام خود از مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دست به کار بزرگی زد و ژاپن را در خانه اش شکست داد، در دو دیدار گذشته موفق ظاهر نشد و مقابل عربستان و استرالیا تن به شکست داد. حالا آنها به دنبال بازگشت به کورس رقابت هستند و فردا در استادیوم سلطان قابوس میزبان حریف خود خواهند بود.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر ویتنام گفت :ما به دنبال پیروزی بر ویتنام و جبران شکست در دو بازی گذشته هستیم. اما در عین حال می دانیم که مسابقه آسانی در پیش نخواهد بود زیرا ویتنام تیم سرسختی است و ما به آنها احترام می گذاریم.

وی افزود: تیم ملی ویتنام در حال پیشرفت است و نتایج اخیر آنها نشان دهنده سطح واقعی این تیم نیست، زیرا ویتنام فوتبال زیبایی را ارائه می دهد.

و در پایان خاطرنشان کرد: ما برای دومین بازی پیاپی دچار مصدومیت و غیبت بازیکنانمان هستیم و ما از این مسئله رنج می بریم. زاهر الأغبری ومحسن الغسانی والمنذر العلوی در مسابقه فردا غایب خواهند بود.

تیم ملی عمان در حال حاضر با ۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ژاپن در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار دارد. استرالیا و عربستان با ۹ امتیاز در رتبه های اول و دوم جدول گروه B قرار گرفته اند و از تیم های مدعی اصلی کسب سهمیه مستقیم صعود به جام جهانی محسوب می شوند.

۲۵۶ ۲۵۱

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی