بازسازی ویلا لاکچری و ارزان

دقت داشته باشید که بازسازی و نوسازی ویلا ارزش ملک شما را افزایش داده و قیمت آن را هنگام فروش بیشتر خواهد کرد. در واقع این کار می تواند روش بسیار خوبی برای کسب درآمد و سودآوری نیز باشد. از طرفی میتوانید با صرفه جویی در هزینه ها، محیطی زیبا و دلنشین برای زندگی یا سپری کردن اوقات فراغت در اختیار داشته باشید.

اگر شما هم میخواهید تغییراتی در خانه و ویلای خود ایجاد کنید، پیشنهاد می کنیم که از یک تیم طراحی حرفه ای مانند NDK کمک بگیرید چرا که این کار نیاز به تخصص و مهارت های خاص خود دارد و باید به دست افراد زبده و کاربلد انجام شود. تیم طراحی و ساخت NDK با سالها تجربه و سابقه درخشان در زمینه بازسازی ویلا در شمال و سایر مناطق، آماده خدمات رسانی و ارائه طرح های شیک و به روز به شما عزیزان می باشد.

 تعریف بازسازی ویلا

ویلاهای قدیمی ممکن است به دلایل گوناگونی به بازسازی یا نوسازی احتیاج داشته باشند. گاهی اوقات ساختمان عمر مفید خود را سپری کرده و بسیاری از قسمت های بنا فرسوده یا تخریب شده اند. در چنین شرایطی، بازسازی یک امر مهم و ضروری می باشد. گاهی هم نیاز کاربران از بخش های مختلف ویلا تغییر پیدا کرده و تصمیم میگیرند بخش هایی را به محیط زندگی سان اضافه کنند و یا بخش هایی را حذف نمایند.

در واقع، عملیات بازسازی ویلا شامل مجموعه اقداماتی می شود که تغییراتی را در طراحی و دکوراسیون داخلی و حتی نمای ساختمان ایجاد می کنند و در واقع حس و حال تازه ای به محیط می بخشد.  به طور معمول این تغییرات شامل ویژگی های ظاهری ویلا شده و در نقشه اصلی بنا خللی ایجاد نمی کنند.

بازسازی ویلا لاکچری و ارزان

طراحان خلاق و با انگیزه گروه طراحی و ساخت NDK  ، با ارائه جدیدترین مدل ساخت ویلا و طرح هایی شیک و امروزی، شما را در رسیدن به ویلای ایده آل تان یاری خواهد نمود. این تیم مجرب و حرفه ای سابقه درخشانی در زمینه بازسازی ساختمان های مسکونی دارد که از موفق ترین آنها می توان به پروژه بازسازی ویلا فشم، طراحی و ساخت ویلا شهرک غرب، ویلا تریبلکس نمک آبرود و ده ها پروژه موفق دیگر اشاره نمود. برای مشاهده تصاویر پروژه ها می توانید اینجا کلیک کنید.

نکات قابل توجه برای بازسازی

به طور کلی باید بگوییم که عوامل گوناگونی در فرآیند بازسازی و نوسازی ویلا تاثیر دارند که قبل شروع کار، باید آنها را مد نظر داشته باشید:

۱. قدمت ویلا چقدر است؟

در نظر داشته باشید که هر چقدر ویلا قدیمی تر و فرسوده تر باشد، ایجاد تغییرات سخت تر و زمان بر تر خواهد بود. در واقع، با افزایش عمر ویلا میزان تعمیرات مورد نیاز بیشتر شده و مدت زمان طولانی تری نیاز میباشد.

۲.توجه به نوع سازه بنا:

 یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در بازسازی، نوع سازه ساختمان می باشد.  دقت داشته باشید که بسیاری از دیوار های داخلی باربر در سازه های بنایی، امکان تخریب شدن ندارند بنابراین حتما باید با طراح و مهندسان متخصص مشورت کنید.

۳. مسائل تاسیساتی

تاسیسات نیز از فاکتورهای بسیار مهم در عملیات بازسازی می باشد. در بسیاری از مواقع بخش عمده ای از تاسیسات از جمله لوله کشی و سیم کشی ها داخل دیوارها عبور کرده اند که تخریب آنها می تواند مشکلات جدی را در پی داشته باشد. به همین دلیل، تخریب دیوار ها و تغییر طراحی داخلی باید با کمک شرکت های با تجربه و افراد متخصص در امر سازه انجام شود.

۴. سبک طراحی ویلا را در نظر بگیرید:

ویلا ممکن است در سبک های مختلف مدرن یا کلاسیک طراحی شده باشد و این موضوع با توجه به سلیقه ساکنان ملک تعیین می شود. برای انتخاب سبک طراحی و بازسازی ویلا بهتر است شرایط جغرافیایی محیط و هم چنین مسائل زیبایی شناسی را در نظر بگیرید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. هم چنین، توجه به تناسب سبک طراحی داخلی با سبک و سیاق طراحی خارجی و نمای ساختمان از مسائل بسیار مهم می باشد.

۵.از محوطه ویلا غافل نشوید:

بسیاری از افراد صرفا به بازسازی نما ویلا و طراحی داخلی ساختمان می پردازند و حیاط را به حال خود رها می کنند. در صورتی که حیاط و فضای سبز بخش بسیار مهمی از خانه می باشد که اهمیت آن کمتر از فضای داخلی ساختمان نیست! حیاط به خانه جان می بخشد و در واقع زیبایی و حس سرزندگی را دو چندان خواهد کرد.
 

بازسازی ویلا لاکچری و ارزان

طراحی محوطه ویلا باید اصولی و طبق استانداردها باشد. در نظر داشته باشید که ساختمان و محوطه، مکمل یکدیگر هستند بنابراین سبک طراحی آنها نباید با هم متفاوت باشد چرا که این تفاوت به لحاظ زیبایی شناسی دید بصری نامطلوبی را ایجاد می کند.

حیاط یکی از زیباترین بخش های خانه است و باید همیشه تمیز و بانشاط باشد.  برای بازسازی محوطه می توانید از  گیاهان و درختان گوناگون استفاده کنید و با چیدمان مختلف آنها، طرح هایی جذاب و خلاقانه ایجاد کنید. 

آشنایی با مراحل بازسازی ویلا

مراحل بازسازی ویلا شامل بخش های مختلفی می باشد که این مراحل با توجه به نوع تغییرات متفاوت هستند. برای شروع فرآیند بازسازی، در قدم اول باید همه جوانب کار توسط یک کارشناس متخصص سنجیده شود و میزان تغییرات و تعمیرات مورد نیاز بررسی شود.

در ادامه سبک طراحی برای تمام بخش های خانه تعیین شده و طرح های معماری برای قسمت های مختلف ویلا ارائه میشود و در نهایت توسط متخصصان ماهر و کاربلد اجرا می شود. به طور کلی فرآیند و مراحل بازسازی خانه و ویلا  به شرح زیر می باشد:

·       طراحی خارجی ساختمان و نوسازی نما

·       طراحی و بازسازی فضاهای داخلی از جمله نشیمن، آشپزخانه، اتاق ها، سرویس بهداشتی و غیره

·       تخریب دیوارهای اضافی یا افزودن دیوار های جدید

·       کف سازی جدید و تعمیرات سقف

·       بازسازی محوطه شامل حیاط و باغ ویلا

·       طراحی و نوسازی استخر

کلام آخر

اگر شما هم میخواهید با صرف کمترین هزینه ویلای خود را تغییر دهید و یک فضای مدرن و امروزی را در اختیار داشته باشید، فرصت را از دست ندهید و همین حالا به کمک تیم حرفه ای و کاربلد NDK دست به کار شوید! طراحان خلاق و خوش ذوق این تیم با ارائه انواع طرح ویلا کوچک یا ویلاهای بزرگ و لاکچری، شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به ویلای موردنظرتان می رسانند.

برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های ۰۹۱۲۲۷۷۵۹۶۶،۰۹۱۲۲۳۷۵۸۴۲ و ۴۷۵۳۱(۰۲۱) با کارشناسان و متخصصان گروه تماس برقرار کنید.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی