دبیر: هدف ما المپیک است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی با پایان رقابتهای قهرمانی جهان بعداز قهرمانی محمدرضا گرایی، ثبت اتفاق تاریخی در نروژ را لطف خدا می داند. او گفت:« این اتفاق لطف خدا بود وامیدوارم همه از کشتی بچه ها لذت برده باشند. دو سال پیش دغدغه من بود که کشتی به دهه ۷۰ برگردد و با لطف خدا و مردم به بچه ها این اتفاق افتاد. امیدوارم  روند رو به رشد کشتی  ادامه پیدا کند. بچه ها سختی کشیدند . جا دارد از بنا و درستکار و همکاراتشان بابت زحمتی که کشیدند تشکر کنم.»

به نظر او کشتی اول راه است و گفت:« کار سختی بود اما ما تازه اول راه هستیم و تازه کارمان شروع شده است. ما در کشتی آزاد از روس و آمریکاعقب هستیم و در فرنگی اول دنیا. در کشتی آزاد، اگر یکی از بچه ها می برد اول می شدیم. به هر حال تیم آزاد سوم و فرنگی ما ۱۱ دنیا بود. هدف اصلی ما  المپیک ۲۰۲۴ است و آذر  یا دی ماه برای ۲۰۲۲ چرخه انتخابی را شروع می کنیم.»

رئیس فدراسیون کشتی ازمسئولان استانها خواست تا به رشد کشتی کمک کنند و گفت:«خواهش می کنم مسئولان استانها در باشگاه ها را راه بیندازند تا کشتی گیر جذب کنیم. یکسری بازشگاه ها باید بازسازی شود. ان شالله انسجام در کشتی بیفتد قول می دهم اتفاقات خوب بیفتد.»

۲۵۱۲۵۶

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی