توانمندسازی کارشناسان آموزش و پرورش در حوزه قرآن از ۲۶ مهرماه

به گزارش روز شنبه ایرنا از معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت‌آموزش و پرورش، محمدرضا مسیب زاده  افزود: این دوره که به صورت دو سالانه برگزار می شود، امسال به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و در حرم مطهر امام خمینی(ره) در قالب ویدئو کنفرانس از طریق شبکه شاد برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش، آگاهی و مهارت های کاری روسا، کارشناسان مسوول و کارشناسان قرآن، عترت و نماز و فراهم شدن زمینه تجربه گردانی بین استان ها عنوان کرد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی نزدیک به یک هزار نفر شامل روسای ادارات قرآن، عترت و نماز، کارشناسان و کارشناسان مسوول ادارات قرآن، عترت و نماز استان ها و کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارات آموزش و پرورش حضور می یابند

مسیب زاده ادامه داد: در این دوره آموزشی از محضر بهترین و برجسته تربن اساتید به همراه مسوولان عالی رتبه نهادهای فرهنگی کشور دعوت شده تا به عنوان مدرس و استاد مباحث و نکات آموزشی لازم جهت تقویت فعالیت های قرآن، عترت و نماز مدارس را برای مخاطبان مطرح کنند.

وی افزود: کلاس های آموزشی این دوره از ۲۶ مهرماه آغاز و تا ۲۸ مهرماه در قالب برنامه زمان بندی تعیین شده بصورت زنده در بستر شبکه شاد برای مخاطبان در سراسر کشور پخش و در پایان و پس از برگزاری آزمون برخط برای شرکت کنندگان گواهی حضور در دوره صادر می شود.

 آیین افتتاحیه این دوره آموزشی ساعت هشت صبح دوشنبه ۲۶ مهرماه با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش به صورت زنده و سراسری از شبکه شاد پخش می شود.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی