فهرست مدارس منتخب واکسیناسیون دانش‌آموزی

به گزارش روز پنج شنبه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر شهریار جانبازی ضمن بیان این موضوع گفت: در راستای بازگشایی ایمن مدارس، بر اساس دستور مقام عالی وزارت مبنی بر تسریع در ادامه و اجرای واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۸-۱۲ سال، برنامه واکسیناسیون دانش‌آموزان در دستور کار معاونت امور بهداشتی دانشگاه قرار گرفت.

به گفته وی این طرح در  ۵۵ مدرسه منتخب شهر تهران و ۴۳ مدرسه منتخب شهرستان‌های استان تهران  روزهای ۱۵ و ۱۶ مهرماه  اجرا می شود.

سرپرست معاونت امور بهداشتی دانشگاه با اشاره به این که تاکنون ۳۰ درصد از جمعیت دانش آموزی پایتخت واکسینه شدند گفت: هدف از اجرای این طرح جهادی این است که دانش آموزان باقیمانده در روز های پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ مهرماه  واکسینه شوند.

وی خاطرنشان کرد که این برنامه با همکاری استانداری تهران، آموزش و پرورش شهر و شهرستان‌های تهران،بسیج، هلال احمر، اورژانس تهران و با همکاری و نظارت مراکز بهداشت و شبکه‌های بهداشت و درمان انجام می شود.

دکتر شهریار جانبازی با اشاره به انجام تدابیر لازم برای حفظ سلامت دانش آموزان و والدین آنها و  رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس خاطرنشان کرد:  آن دسته از والدین دانش آموزان که تاکنون موفق به دریافت واکسن نشده اند ، در این طرح جهادی دو روزه می توانند همراه فرزند خود در پایگاههای دانش آموزی واکسن دریافت کنند.

برای مشاهده مدارس منتخب واکسیناسیون تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،  اینجا را ببینید.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی