دستور امیرحیدری برای راه اندازی سامانه سپهر نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ارتش، امیر سرتیپ دوم سلمانی فرمانده قرارگاه انصار نیروی زمین ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به منظور تسریع و تسهیل در روند بررسی مشکلات کارکنان و خانواده‌های خدوم نیروی زمینی ارتش با دستور امیر سرتیپ کیومرث حیدری سامانه سپهر این نیرو در ستاد فرماندهی و تمامی یگان‌ها تشکیل و راه اندازی شد.

وی افزود: یکی از اهداف مهم این قرارگاه تسریع در روند مشکلات کارکنان و خانواده‌های خدوم نیروی زمینی ارتش است که می‌تواند پل ارتباطی مستقیم با فرمانده نیروی زمینی ارتش باشد.

فرمانده قرارگاه انصار نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه دبیرخانه سامانه سپهر نیروی زمینی ارتش در تمامی یگان‌ها راه اندازی شده است، افزود: کارکنان نیروی زمینی ارتش سامانه سپهر نزاجا را پل ارتباطی مستقیم با فرمانده نیروی زمینی ارتش بدانند. تمامی مکالمات توسط این سامانه ضبط و توسط کارشناسان مجرب مورد بررسی و در کمتر از ۴۸ ساعت به صورت پیامکی در خواست آنها پاسخ داده می‌شود.

سلمانی ادامه داد: شماره تلفن‌های اختصاصی این سامانه با تلفن داخلی ۱۰۰۰ و ۲۹۷۲۱۰۰۰ و همچنین ۰۲۱۲۲۴۸۹۰۴۲ به صورت شبانه روز در خدمت کارکنان خدوم نیروی زمینی ارتش و پاسخگوی آنها خواهد بود.

لازم به ذکر است این شماره‌ها در وقت اداری با حضور کارشناسان مجرب پاسخ داده می‌شود اما پس از وقت اداری تمامی مکالمات ضبط و در اسرع وقت به صورت پیامکی جواب ارسال می‌شود.

23215

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی