طارمی: می توانستیم با نتیجه بهتری پیروز شویم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی پس از برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات در سومین بازی مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر، گفت: بازی خیلی خوبی بود و موقعیت‌هایی داشتیم که تبدیل به گل کنیم و با نتیجه بهتری به پیروزی برسیم. هرچند امارات هم تیم بسیار خوبی بود و خیلی خوب حفظ توپ می‌کردند.
وی افزود: می‌دانستیم بازی خیلی سختی داریم. نیمه اول بازی متعادل بود. به خاطر شرایطی که وجود داشت، بازی کردن برای ما سخت بود. با این حال نیمه دوم توانستیم بهتر بازی کنیم و موقعیت‌های بیشتری خلق کردیم. در کل بازی تاکتیکی بود و به تیم امارات تبریک می‌گویم که خیلی خوب بازی کرد. توقع چنین عملکردی از آنها نداشتیم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.
طارمی درباره اینکه اگر کارت قرمز شجاع خلیل‌زاده با VAR بر نمی‌گشت چه اتفاقی رخ می‌داد، گفت: صددرصد اگر VAR آن تصمیم را نمی‌گرفت و شجاع اخراج می‌شد، شرایط برای ما در این آب و هوا خیلی سخت‌تر می‌شد. بازی کردن با 10 نفر و یک یار کمتر خیلی سخت است و طبیعتاً مجبور می‌شدیم یک مقدار عقب‌تر بازی کنیم و دل به ضد حمله‌ها ببندیم و از این بابت خیلی خوش شانس بودیم.
251256

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی