برای خرید تتر چه باید کرد؟

 در معرفی خود ارز دیجیتال تتر باید گفت که تتر در واقع یک ارز بدون نوسان در میان ارزهای دیجیتال می باشد. این ارز همواره ارزشی برابر یک دلار دارد و شرکت تتر این برابری را از طریق نگهداری دلار در حساب های بانکی خود تضمین می کند.

کاربران ایرانی علاقه زیادی به خرید و فروش تتر دارند، مخصوصا این علاقه در میان کاربرهای که دوست دارند به صورت مستقیم در صرافی های بین المللی فعالیت کنند بیشتر است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این علاقه در بین کاربران خارجی هم وجود دارد و تتر پر معامله ترین ارز فیات در بازار ارزهای دیجیتال است.

روش های مختلف خرید تتر در ایران

در پاسخ به سوال از کجا می توانم تتر بخرم، باید گفت، برای خرید این ارز نیازی به مراجعه حضوری به جای ندارید و روش های آنلاین فراوانی برای خرید آن وجود دارد. خرید ارزهای دجیتال را می توان از روش های آنلاین مختلفی انجام داد:

  • دوستان و آشنایان: آسان ترین و کم ریسک ترین روش خرید و فروش ارزهای دیجیتال است اما در بسیاری از مواقع عملی نیست. شاید نخواهیم سایرین متوجه شوند که ما قصد خرید ارزهای دیجیتال داریم، یا حتی ممکن است آشنایان ما ارز دیجیتال نداشته باشند.
  • شبکه های اجتماعی: گروه ها و کانال های بسیاری به فروش ارزهای دیجیتال مختلف در شبکه های اجتماعی می پردازند. اما خرید از این روش به دلیل ماهیت شبکه های اجتماعی دارای ریسک های فراوانی است. برای مثال احراز هویت شما به صورت کامل انجام نمی شود و یا در هنگام برخورد با مشکلات شخص سومی نیست تا بتواند قضاوت درستی داشته باشد که همین دلایل باعث شده است تا افراد کمتر جذب این گروه ها شوند.
  • صرافی های خارجی: سایت های بسیاری از جمله صرافی ایرانی مانکس ۷۲۴ و بایننس در این زمینه فعالیت می کنند. مهمترین نقطه ضعف محدودیت هایی است که برای کاربران ایرانی اعمال می شود. در همکاری با این صرافی ها امکان دارد که هر لحظه حساب شما مسدود شود. همچنین اینکه امکان خرید تتر با ریال از این سایت ها وجود ندارد.
  • صرافی های ایرانی: در حال حاضر صرافی های ایرانی معتبر بسیاری وجود دارند که می توانند خدمات خوبی به شما ارائه دهند. شما قادر خواهید بود که با هر کارت شتابی که در دست دارید، ارز های مورد نظر خود را خریداری کنید. شاید صرافی های ایرانی نسبت به صرافی های خارجی دارای تنوع کمتری باشند ولی به نوبه خود ارز های زیادی را برای کاربران خود در دسترس قرار می دهند. شما می توانید برای بهترین قیمت خرید تتر بر روی این لینک کلیک کنید.

سایت مانکس ۷۲۴ را نام برد که دارای مزایای همچون کارمزد کم، تنوع مناسب ارز های دیجیتال و همچنین پشتیبانی فارسی را نام برد که برای کاربران فارسی زبان بسیار مفید می باشد. بهترین قیمت خرید ارزهای دیجیتال از اهداف ما در سایت مانکس ۷۲۴ است. خرید ارزهای دیجیتال مانند خرید وب مانی، تتر، ترون و سایر ارزهای دیجیتال را شما می توانید در صرافی های ایرانی و از جمله مانکس۷۲۴ استفاده کنید.

آموزش ثبت نام در مانکس ۷۲۴

برای خرید اول از مانکس۷۲۴ شما لازم است گام های زیر را طی کنید، البته لازم به ذکر است که این گام ها تنها برای خرید اول ضروری هستند:

  1. افتتاح حساب ارز دیجیتال: افتتاح حساب رایگان است، کافی است شما کیف پولی را که می خواهید با آن کار کنید را انتخاب کنید. پیشنهاد ما این است که از کیف تراست والت استقاده کنید.
  2. ارسال مدارک و ثبت نام در مانکس۷۲۴: احراز هویت بنابر قوانین خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران اجباری است.
  3. پیام به پشتیبانی و درخواست احراز هویت: پس از ثبت نام می توانید از طریق پشتیبانی درخواست پیگیری سریع تر بکنید.
  4. خرید از مانکس۷۲۴ و واریز اتوماتیک به کیف پول شما: پس از تایید هویت شما می توانید به صورت اتوماتیک و با استفاده از کارت شتاب خود به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

آموزش خرید تتر در مانکس ۷۲۴

امکان خرید و فروش تتر برای تمام کاربران مانکس۷۲۴ به شرط ثبت نام و احراز هویت در سایت فراهم شده است. حال برای خرید لازم است پس از آنکه مراحل ثبت نام بالا را تکمیل کردید، وارد پنل شوید. حال، در منوی کشویی سمت راست همانطور که در شکل پایین نمایش داده شده است بر روی گزینه “خرید رمز ارز” کلیک کنید. https://monex۷۲۴.com/tether-buy

آموزش خرید تتر

سپس از میان لیست ارزهای موجود تتر را پیدا کنید یا از طریق کادر سرچ کلمه تتر را جستجو کنید. تا در لیست جستجو نتایج برای شما نمایش داده شود. حالا گزینه خرید را انتحاب کنید، تا به فرم خرید راهنمایی شوید. در فرم خرید ما قیمت هر tether را در بالای صفحه مشخص کرده ایم و توضیحات کاملی نوشته ایم تا امکان خطا در زمان خرید کاهش پیدا کند. 

برای ادامه حتما توجه داشته باشید که باید از پیش حساب تتر خود را آماده کرده باشید. توجه داشته باشید که حتما باید از آدرس تتر خودتان استفاده کنید و مراقب کلاه بردارانی که به بهانه آموزش خرید کیف دیگری را به جای کیف شما جا می زنند باشید. اگر با نحوه دریافت آدرس والت خود آشنا نیستید، به راهنمای کیف پول مراجعه کنید و پس از مطالعه و انجام مراحل آن، مجدد برای ادامه فرآیند خرید یا فروش tether  به این صفحه برگردید.

ادا فرآیند خرید

در ادامه شماره کیف خود را وارد کنید. اگر حین خرید تتر آدرس اشتباه وارد کنید، بعد از پرداخت هزینه، تترهای شما به والتی دیگر ارسال خواهند شد و سرمایه شما از بین خواهد رفت. پس از وارد کردن آدرس والت باید حالا مشخص کنید به چه مقداری تتر نیاز دارید. با وارد کردن مقدار مورد نیاز شما می توانید اطلاعات مربوط به کل مبلغ پرداختی و کارمزد انتقال را مشاهده کنید. همچنین این کارمزد مربوطه به شبکه است و مانکس۷۲۴ منفعتی از آن ندارد. حال اگر از آدرس والت تتر خود مطمئن هستید بر روی دکمه ثبت سفارش کلیک کنید.

شما در این مرحله در آخرین گام برای خرید هستید، حال کافی است تنها صحت اطلاعات موجود را بررسی کنید و سپس بر گزینه “تاییدوپرداخت” کلیک کنید. پس از کلیک شما به درگاه بانکی ما هدایت خواهید شد. در صورتی که کیف خود را بدرستی وارد کرده باشید معمولا پس از ۱ ساعت خرید شما به صورت اتوماتیک برای شما واریز خواهد شد.

لازم به اشاره است که ما پیشنهادی به خرید و فروش هیچ ارزی را به شما پیشنهاد نمی دهیم، خود شما با توجه به پیش بینی قیمت ارز های دیجیتال خود می توانید اقدام به خرید یا فروش کنید.

نتیجه گیری

در این مطلب به صورت کامل شیوه “ثبت نام”، “خرید” و “فروش” دوج کوین را به عنوان یکی از رمز ارزهای محبوب آموزش دادیم. لازم است به شما اطلاع دهیم که علاوه بر دوج کوین شما می توانید دقیقا به همان شیوه ای که در بالا آموزش داده شد سایر ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین، تتر، وب مانی، پرفکت مانی و بیش از ۱۰۰ ارز دیگر را براحتی خرید کنید.

منبع: سایت مانکس ۷۲۴ https://monex۷۲۴.com

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی