سکوت سیاسی علی لاریجانی؟ / او در غیبت صغری است اما درازمدت سکوت نمی‌کند

علی لاریجانی گرچه این روزها در سکوت سیاسی به سر می برد اما بی شک هر زمان این سکوت را کنار بگذارد، در آرایش و معادلات صحنه اثرگذار خواهد بود؛ به همین دلیل برخی معتقدند او می تواند راه هاشمی را برود تا بالانسر دو جناح سیاسی باشد؛ در این صورت با اقبال مواجه خواهد شد.

غلامعلی جعفرزاده‌ایمن آبادی در گفتگو با نامه نیوز درباره آینده سیاسی علی لاریجانی گفت: الان فضا به گونه ای است که خیلی شرایط برای فعالیت شخصیت هایی همچون آقای علی لاریجانی فراهم نیست. بهترین کار او این بود که سکوت کرده است. البته آقای لاریجانی می توانست برای کشور مفید باشد اما به هر دلیلی این فرصت به او داده نشد.

 وی با بیان اینکه مدل کار علی لاریجانی را می پسندد، افزود: علی لاریجانی هم اکنون در حال نگاه کردن به صحنه اداره کشور است. او مثل برخی ها نیست که نمک بخورد و نمکدان بشکند. بچه های انقلاب اگر جفایی هم ببینند برای انقلاب و نظام و شهدا سکوت می کنند.

غیب صغری علی لاریجانی /سکوت تا پایان ماه عسل دولت

این فعال سیاسی درباره پیمودن راه مرحوم هاشمی توسط علی لاریجانی یادآور شد: الان خیلی زود است که درباره این موضوع صحبت کنیم. باید قدری جلو رفت. ماه عسل این دولت تمام شود کارنامه به مردم بدهد، مردم قدری اوضاع را ببینند و به این جمع بندی برسند که آیا نیاز دارند به کسانی همچون علی لاریجانی یا خیر.

وی ادامه داد: باید دید فعالیت علی لاریجانی در آینده اساس مورد نیاز و مطالبه جامعه قرار می گیرد یا جامعه به همین سبک اداره کشور قناعت می کند. الان نمی توان نظر روشنی داد. البته ای کاش همان طور که آقای رئیسی از رقبای انتخاباتی اش دعوت کرد و نظرات آنها را گرفت از کسانی هم که به هر دلیلی اجازه حضور در این رقابت را نیافتند دعوت به عمل می آورد چون این کار به افزایش محبوبیت او در جامعه کمک می کرد.

جعفرزاده درباره خداحافظی علی لاریجانی از عرصه سیاسی کشور یادآور شد: برای این طیف شخصیت ها، خداحافظی از عرصه سیاسی همیشه موقت خواهد بود. آنها در مقطعی غیبت صغری پیدا می کنند اما نمی توانند وارد غیبت کبری شوند. به عبارت دیگر آنها در یک دوره ای سکوت می کنند اما وقتی ببینند کشور نیاز دارد دوباره ورود خواهند کرد. البته مورد آقای ناطق نوری استثنا بود که مستقیم وارد غیبت کبری شد. با شناختی که از آقای لاریجانی دارم او نمی تواند درازمدت سکوت کند. همانطور که بعد از انتخابات او یکی دو پالس داد.

2323

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی