خیرین مدرسه‌ساز مقیم خارج کشور تقدیر می‌شوند

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، ناصر قفلی از برگزاری «نخستین همایش بین‌المللی تکریم خیّرین مدرسه‌ساز خارج از کشور» با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش خبر داد و افزود: این همایش روز شنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۰ در دانشگاه شهید بهشتی تهران به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با حضور خیّرین و نیک‌ اندیشان مدرسه‌ساز مقیم خارج از کشور، روز شنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۰ در سالن همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران به صورت ترکیبی و با حضور تعدادی از خیرین داخل کشور و ارتباط تصویری با خیرین نیک‌اندیش در کشورهای مختلف دنیا برگزار می‌شود.

قفلی با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش تکریم و پاسداشت خیرین مدرسه‌ساز مقیم خارج از کشور و ارج نهادن به اندیشه و اقدامات والای آنها است، یادآور شد: خیرین و خیریه‌های خارج از کشور به عنوان منابع و سرمایه‌های انسانی ارزشمند، تأثیرگذار و دارای اهمیت ویژه، شایسته قدرشناسی هستند.

رییس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور خاطرنشان کرد: کریم مردانی‌آذر، جواد موفقیان و زنده‌یادان حسن علی علی‌ پور، محمود خیامی، جلیل خسرو شاهی، پنج نفر از خیرینی هستند سالیان دراز در عرصه مدرسه‌سازی خدمات فراوانی را به جامعه تعلیم و تربیت ارزانی داشتند که در این همایش به طور ویژه از آنها تجلیل می شود.

این مراسم به صورت زنده از صفحه مجازی «مهر مدرسه» در شبکه‌های اجتماعی پخش می شود.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی