آیا می دانید چرا پکیج دیواری در حالت زمستانی روشن نمی شود؟

روشن نشدن پکیج دیواری در حالت زمستانی برای همه ما می تواند امری ناگوار باشد. در فصل زمستان معمولاً ما بخشی از گرمایش خانه ها را از پکیج دریافت می کنیم. حال تصور کنید که پکیج در چنین حالتی روشن نشود. مسلماً بیشتر ما با این مشکل روبرو شده ایم، اما دلیل آن را نمی دانیم. مطمئناً اگر شما با دلایل این مشکل آشنا باشید، ممکن است که بتوانید در صدد رفع آن برآیید. بنابراین با ما همراه باشید که در این بخش لیستی از دلایل و مشکلات گوناگون روشن نشدن پکیج دیواری بر روی تنظیمات زمستانه را برای شما دوستان، آماده کرده ایم.

4 علل روشن نشدن پکیج دیواری در حالت زمستانه که نمی دانید

روشن نشدن پکیج در حالت زمستانه می تواند دلایل متعددی را شامل گردد. برای اینکه بدانید این مشکل از کجا نشات می گیرد، این بخش را مطالعه نمایید.

1. کم یا قطع بودن گاز پکیج

با مشکل روشن نشدن پکیج دیواری در حالت زمستانی روبرو شده اید. آیا شیر گاز خود را چک کرده اید؟ توصیه می شود که در وهله اول جریان گاز ورودی را کنترل کنید. ممکن است که شیر گاز اشتباه تنظیم شده باشد و یا اینکه مشکل از دریچه گاز باشد.

2. باز بودن شیر بای پس

باز بودن شیر بای پس موجب این امر می گردد که آب داغ در مدار پکیج به حرکت در آمده و باعث گرم شدن دستگاه بشود. این خود می تواند عاملی جهت روشن نشدن پکیج ها در حالت زمستانه باشد. برای رفع این مشکل کارشناسان پیشنهاد می نمایند که رسوبات فنر شیر باید به خوبی تمیز شود تا فنر عملکرد قبلی خود را داشته باشد.

3. خرابی کلید تنظیم دمای مدار گرمایش

گاهی اوقات ممکن است که دسته پلاستیکی تنظیم دمای مدار گرمایش از درون شکسته باشد. در این صورت دیگر نمی توان کلید را به حرکت در آورد و ما با مشکل روشن نشدن پکیج دیواری در حالت زمستانی روبرو خواهیم شد. پیشنهاد می کنیم برای رفع این مشکلات با تعمیرکاران حرفه ای و مجرب تماس حاصل نمایید.

آیا می دانید چرا پکیج دیواری در حالت زمستانی روشن نمی شود؟

4. تنظیم بودن درجه گرمایش در دمای پایین

آخرین دلیلی که برای شما عزیزان بازگو خواهیم نمود و معمولا از مشکلات رایج در پکیج ها نیز محسوب می گردد، از تنظیم خارج شدن درجه گرمایش است. باید توجه داشته باشیم که دمای پکیج هرگز نباید از 80 درجه سلسیوس پایین تر بیاید. در این صورت پکیج خاموش شده و دیگر روشن نمی شود.

آیا روشن نشدن پکیج دیواری در حالت زمستانی در همه برندها یکسان است؟

فرقی نمی کند که پکیج دیواری شما از چه نوع برندی است. گاهی اوقات افراد این سوال را دارند که پکیج دیواری من بوتان است و یا ایران رادیاتور می باشد، آیا این دلایل برای هر دو صدق می کند؟ ببینید دوستان در حال حاضر شما با مشکل روشن نشدن پکیج دیواری در حالت زمستانی روبرو شده اید و این به معنای روشن نشدن مشعل پکیج است. به همین خاطر ما می توانیم اظهار نماییم که این علل های نام برده شده در هر دو برند می تواند کاملا مشابه عمل کند.

توصیه کارشناسان جهت جلوگیری روشن نشدن پکیج دیواری در حالت زمستانی

توجه داشته باشید، قبل از اینکه بخواهید پکیج دیواری خود را از حالت تابستانه به زمستانه تبدیل کنید، حتما با متخصص و سرویسکار در این زمینه مشورتی داشته باشید. تیم مجرب دیجی امداد رسان می توانند در این حوزه کمک شایانی نمایند. دومین نکته ای که حائز اهمیت است، در رابطه با سرویس پکیج دیواری می باشد که این امر از بروز هرگونه مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری می کند. به هر حال می توان نتیجه گرفت که درست ترین راه جهت جلوگیری از روشن نشدن پکیج دیواری در حالت زمستانی پیشگیری و کمک گرفتن از متخصصان و تکنسین های حرفه ای می باشد.

آیا می دانید چرا پکیج دیواری در حالت زمستانی روشن نمی شود؟

پیامدهای روشن نشدن پکیج دیواری در حالت زمستانی

حال که با تمام علل های روشن نشدن پکیج در حالت زمستانه آشنا شدیم، در نتیجه می پردازیم به پیامدهایی که در صورت بروز این مشکلات با آن روبرو خواهیم شد. در کل پکیج در حالت زمستانه برای ما به تأمین آب گرم بهداشتی و آب داغ گرمایشی رادیاتورها می پردازد. علاوه بر آن باعث می شود که تعادلی در میزان دمای محیط خانه در فصل سرما ایجاد گردد و در نهایت نیز محیط ساختمان گرم شود.

حالا اگر ما با مشکل روشن نشدن پکیج دیواری در حالت زمستانی روبرو شویم دیگر هیچ کدام از این امکانات را نخواهیم داشت. دمای خانه رو به سردی رفته و آب گرمی هم در دسترس نخواهد بود. آیا شده تا به حال به حمام رفته باشید و به جای آب گرم، آب سرد آمده باشد. خب مشکل از کجاست؟ این عوامل ذکر شده در بالا همه باید بررسی شود، آن هم به دست تعمیرکاران و سرویس کاران پکیج دیواری، نه افراد غیر متخصص که هیچ سر رشته ای از این حرفه ندارند.

آیا می دانید چرا پکیج دیواری در حالت زمستانی روشن نمی شود؟

سخن آخر

اگر به طور خلاصه بخواهیم شرح دهیم زمانی که در پی علت روشن نشدن پکیج دیواری در حالت زمستانی بوده و با این مشکل روبرو شده اید، باید بدانید که پکیج شما نیاز به تعمیر دارد و عاقلانه ترین کار نیز این است که با یافتن علت هم خود دست به آچار نشده و با متخصصان تماس حاصل نمایید. اگر هم می خواهید کار به روشن نشدن پکیج نرسد، توصیه کارشناسان ما را جدی گرفته و از سرویس پکیج خود غافل نشوید. دیجی امداد رسان همواره و در هر لحظه کنار شما عزیزان خواهد بود.

منبع:

 dgsos.ir

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی