سرلشکر باقری انتصاب جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش را تبریک گفت

 در متن پیام‌ سرلشکر پاسدار محمد باقری خطاب به امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان آمده است:‌ انتصاب شایسته جنابعالی به سمت جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که نشانگر تعهد، قابلیت‌ها و توانمندی‌های آن برادر گرانقدر است، را تبریک عرض می‌کنم.

رییس ستادکل نیروهای مسلح افزود: رجاء واثق دارم سوابق و تجارب ارزنده آن فرمانده پرتلاش و موفق در عرصه‌های مختلف نیروی هوایی پرافتخار آجا، پشتوانه راهگشایی برای یاری بخشی به فرمانده عالیقدر و مصمم نیرو در تحقق ماموریت‌های ذاتی و انتظارات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از آن نیرو در راستای ارتقای توان و آمادگی‌های لازم برای پاسخگویی هوشمندانه به هر سطح و نوع از تهدیدات هوایی و نیز ساخت نیروی هوایی مقتدر و دانشمند تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب خواهد شد.

باقری تصریح کرد: دوام توفیق جنابعالی در این سنگر خطیر تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و فرامین و منویات نورانی مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) را از درگاه کبریایی طلب می‌کنم.

سرلشکر باقری انتصاب جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش را تبریک گفت

رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیام دیگری خطاب به امیر سرتیپ دوم علی‌اکبر طالب‌زاده نوشت: انتصاب شایسته جنابعالی به سمت معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که بیانگر تعهد، کارایی و صلاحیت‌های آن برادر گرانقدر است را تبریک عرض می‌کنم.

سرلشکر باقری افزود: بی‌تردید سوابق دیرین و افتخار آمیز جنابعالی در عرصه‌های مختلف مدیریتی در نهاجا، پشتوانه مطمئنی برای موفقیت آن برادر عزیز برای کارآمدی و چابکی مورد انتظار ستاد و پاسخگویی به نیازهای محوری و اولویت‌دار و ارتقای هماهنگی، انسجام و هم‌افزایی در سطح آن نیرو، خواهد بود.

وی عنوان کرد: موفقیت و سربلندی جنابعالی در این سنگر خطیر و حساس تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و تبعیت از فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از درگاه درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

۲۳۲۱۹

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی