شورای نظارت بر اسباب بازی از ایده های نو حمایت می‌کند

به گزارش خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، علی شیرکرمی امروز در سی و یکمین رویداد آنلاین دوشنبه های استارتاپی با موضوع بازی و سرگرمی که در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، افزود: شورای نظارت بر اسباب بازی از سال ۱۳۸۰ کار خود را به صورت جدی با هدف حمایت از طرح ها وتولیدات حوزه سرگرمی، بازی و اسباب بازی داخلی آغاز کرده است.

وی یادآور شد: در این راستا این شورا از سال ۱۳۹۵ رویدادی  ملی را به عنوان ” ایده آزاد اسباب بازی “شروع کرد که امسال چهارمین دوره آن در حال برگزاری است.

مدیر اجرایی و هماهنی شورای نظارت بر طراحی و ساخت، واردات و توزیع اسباب بازی ادامه داد: امسال ۲۴۰ ایده از ۲۸ استان به دبیرخانه این رویداد ارسال شده و در فرایند منتورینگ ۱۲ایده منتخب، انتخاب شدند که در ۲۱ مهرماه سال جاری طرح های منتخب به سرمایه گذاران وعلاقه مندان حوزه بازی و سرگرمی معرفی خواهد شد.

شیرکرمی همچنین گفت: وظیفه شورای نظارت بر اسباب بازی در این رویداد حمایت و سوق دادن ایده های خلاقانه به بخش صنعت و سرمایه گذاران است و امسال در این رویداد شرکت کننده خارجی از کشور هند را خواهیم داشت که در بین ۱۲ ایده منتخب ارایه می کنند.

وی ادامه داد: شورای نظارت بر اسباب بازی از ایده های نو و خلاقانه در حوزه اسباب بازی و سرگرمی حمایت می کند و به محصولاتی که در کمیسیون شورای نظارت تایید شوند، هولوگرام ویژه اختصاص داده می شود و در بحث تولید و معرفی این ایده و محصولات در رسانه های مختلف کمک به تیم ها و شرکت ها خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، در سی و یکمین رویداد دوشنبه های استارتاپی ۶ ایده استارتاپی استودیوبازی سازی قلنج، استارتاپ خلیج عدن، استارتاپ بازی گوشی، استارتاپ استودیو رایموند، استارتاپ قهرمان کوچولو، استارتاپ طوفان ایده های خود به را سرمایه گذاران معرفی کردند.

صندوق نوآوری و شکوفایی امروز با همکاری سامانه تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن، رویداد دوشنبه‌های استارتاپی را در حوزه بازی و سرگرمی برگزار کرد.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی