اطلس آموزشی دانش آموزان کرمانی تدوین شد

احمد اسکندری نسب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شیوع کرونا و مجازی شدن آموزش ها افزود: پوشش حداکثری دانش آموزان در زیست بوم کرونا راهبرد اصلی آموزش و پرورش استان کرمان است.

وی اظهار داشت: ۷۱۰ مدرسه زیر ۱۰ نفر در استان کرمان وجود دارد که از این تعداد ۲۲۵ مدرسه با کمتر از پنج دانش آموز فعالیت دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: ۳۰ درصد مدارس استان کرمان زیر ۳۰ نفر دانش آموز دارند که آموزش در این مدارس به صورت حضوری انجام می شود اما در سایر مدارس آموزش ها به صورت تلفیقی به دانش آموزان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه مدارس بعد از آبان ماه با توجه به گسترش واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان آموزش دروس را با رعایت شیوه نامه های آموزشی به صورت حضوری پیگیری خواهند کرد.

اسکندری نسب، راهبرد آموزش و پرورش را بازگشایی تدریجی مدارس با رویکرد حفظ سلامت دانش آموزان و ارائه آموزش های ترکیبی عنوان و تصریح کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته آموزش حضوری موثرترین راه ارائه آموزش است.

وی گفت: کرونا بزرگترین اختلال آموزشی و شرایط مبهم و ناخواسته ای را در نظام آموزشی ایجاد کرد و اولین مکانی که تحت تأثیر قرار گرفت، مدارس بودند که تعطیل شدند.

۴۴ هزار معلم آموزش بیش از ۶۶۰ هزار دانش آموز استان کرمان را در قالب هفت هزار و ۸۶۷ مدرسه بر عهده دارند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی