هنرپیشه‌های شاخص را برای تبلیغات کالا به کار نگیرید

برخی از تهیه‌کنندگان این آگهی‌های تبلیغاتی با استفاده از چهره‌های سینمایی و تلویزیونی اهداف دیگری را دنبال می‌کنند؛ آنها برای اینکه نوع کالا و برند تجاری‌شان بازار گسترده‌ای را بدست بیاورد به سراغ سلبریتی‌ها می‌روند، حتی دنبال هنرمندانی می‌روند که اهل اجرای نقش در آگهی‌های بازرگانی نیستند و در واقع با تطمیع مالی بیشتر، آنها را فریب می‌دهند.

به هرحال برخی از این هنرمندان در نقش‌هایی بازی کرده‌اند که برای مردم ما شاخص بودند و هرگز پذیرفتنی نیست که این هنرمند در یک کاراکتر تبلیغاتی ظاهر شود.
به همین دلیل هم می‌بایست ضوابطی تعیین شود تا به نوعی از حضور هنرمندان مطرح در آگهی‌های تبلیغاتی و بازرگانی ممانعت شود، در واقع این حرکت و ممانعت از حضورشان در آگهی‌های تجاری می‌تواند به نفع سلبریتی‌ها و هنرمندان باشد و می‌تواند از تخریب چهره‌شان جلوگیری کند تا همچنان برای مردم محبوب بمانند. نماد یک کالا شدن در فیلم‌های تبلیغاتی و آگهی‌های بازرگانی شخصیت هنرمند را بسیار مخدوش می‌کند، بنابراین بایستی دلسوزانه و متعهدانه با این معضل برخورد کرد.
مدیران و مسئولانی که در خصوص آگهی‌های بازرگانی در سینما، تلویزیون و فضای مجازی تصمیم‌گیرنده هستند یادشان باشد که یک هنرمند یک‌شبه ساخته نمی‌شود بلکه سال‌ها ممارست را پشت سر گذاشته است و تلاش‌های فراوانی می‌شود تا یک هنرمند به جامعه تحویل داده شود، بنابراین بهره‌گیری از هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون می‌تواند لطمات فراوانی به داشته‌های فرهنگی و هنری ما بزند و از طرفی هم چهره‌های معروف تلویزیون و سینما هم تخریب می‌شوند.
امیدواریم هنرمندان ما با آگاهی از این موضوع و شناخت واقعیت‌ها در حفظ ارزش‌ها و سرمایه‌های هنری‌شان که براحتی بدست نیامده بکوشند و به خود بیایند و فریب شرکت‌های تبلیغاتی را نخورند که در نهایت خودشان دچار مشکل خواهند شد و نزد مردم بی‌ارزش خواهند شد! آگهی پیشه شدن برای کسانی که جزو چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون نیستند و این شغل، آغاز راه کسب و کار آنها بشمار می‌رود خوب هست و مردم هم به نوعی آنها را در آگهی‌های تجاری و فیلم‌های تبلیغاتی بازرگانی بهتر می‌پذیرند، که لازم هست تهیه‌کنندگان فیلم‌های تبلیغاتی بدنبال اینگونه افراد بروند نه برای صید سلبریتی‌ها و هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون تور پهن کنند.

23302

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی