چرا کولر گازی بهترین انتخاب برای مشتریان محسوب می‌شود؟

پر قدرت و کم مصرف

مصرف برق یکی از مواردی است که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی را بر روی قدرت انتخاب مشتریان بگذارد. کولر گازی داکت گری به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کولرهای گازی در جهان شناخته می‌شود و در چند سال گذشته فروش نسبتاً بالایی را در بازارهای داخلی ایران تجربه کرده است. این محصولات جزو کولرهای دو تکه محسوب می‌شوند و از یک محفظه برای کندانسور و کمپرسور و یک سیستم هواساز که وظیفه تبادل دمایی با محیط داخل را بر عهده دارد تشکیل شده‌اند. احتمالاً بتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ محصولی در بازار به اندازه داکت کانالی و داکت کاستی گری کم مصرف نیست و بازده بالای این نوع از کولرهای گازی باعث شده است تا افراد بسیاری برای خرید آن‌ها اقدام نمایند. همچنین، این کولرهای گازی جایگزین مناسبی برای چیلرها محسوب می‌شوند و می‌توانند در بازه‌های دمایی مختلف عملکرد خیره‌ کننده‌ای را از خود به نمایش بگذارند. بنابراین، با کمی دقت می‌توان متوجه شد که کولر گازی داکت گری محصولی با کیفیت و کارآمد برای برطرف کردن نیازهای مختلف شما می‌باشد و خرید آن اقدام هوشمندانه‌ای محسوب می‌شود.

مناسب برای فضاهای مختلف

بسیاری از مجتمع‌های اداری و یا مسکونی با مشکل پایین بودن بازده کولرهای آبی مواجه هستند و این وسایل سرمایشی ضمن مصرف بیش از حد آب و برق، سرمای پایدار و مناسبی را نیز تولید نمی‌کنند و این عامل باعث شده است تا کولرهای آبی دیگر جزو اولویت‌های مردم نباشند و محصولات جدیدتری همچون کولر گازی داکت گری به انتخاب اول مشتریان تبدیل شوند. داکت کاستی و داکت کانالی گری از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند و مجهز بودن آن‌ها به سیستم کانال کشی مجزا باعث شده است تا این محصولات به جایگزین مناسبی برای کولرهای آبی تبدیل شوند. فضاهای اداری، پاساژها، تالارهای پذیرایی و مکان‌های بسیاری در سطح شهر وجود دارند که نیازمند تامین دمای مطلوب و پایدار هستند و تجربه نشان داده است که استفاده از کولرهای آبی برای این منظور با بازده بسیار کم‌تری همراه است. جالب است بدانید که کولر گازی داکت گری در ظرفیت‌ها و اندازه‌های مختلفی قابل خریداری می‌باشد و این محصول به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود بهترین انتخاب برای چنین مکان‌هایی محسوب می‌شود و می‌تواند نگرانی‌های شما در رابطه با تامین سرمایش محیط را بطور کامل برطرف کند. همچنین، این نوع از کولرهای گازی با مشکل افت فشار در فضاهای بزرگ مواجه نمی‌شوند و طراحی منحصر به فرد آن‌ها موجب شده است تا به بهترین انتخاب برای تامین سرمایش فضاهای بزرگ تبدیل شوند.

این محصول قابلیت نصب در فضاهای مختلف را دارد

نصب سریع و بدون دردسر

کولر گازی داکت گری از نظر سریع و بدون دردسر بودن فرایند نصب نسبت به سایر مدل‌های موجود در بازار برتری دارد و سیستم هواساز این کولر به دلیل کوچک بودن و وزن کم به راحتی در زیر سقف کاذب تعبیه می‌شود و مشکلی را از این بابت برای شما ایجاد نخواهد کرد. همچنین، سیستم کانال کشی این محصول جزو نقاط قوت آن محسوب می‌شود و داکت کانالی و داکت کاستی گری نیازی به استفاده از سیستم کانال کشی پیچیده و چندگانه را ندارند و نصب کانال‌های این نوع کولرها در کم‌ترین زمان صورت می‌گیرد. اگرچه ممکن است در نگاه اول اینگونه به نظر برسد که استفاده از یک سیستم تهویه برای تامین دمای مطلوب چندین محیط ایده چندان جالبی نیست ولی بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که کولرهای گازی داکت گری برای چنین اهدافی طراحی شده‌اند و در واقع، سنسورهای دمایی هوشمند این نوع کولرها قابلیت تنظیم دمای محیط‌های مختلف را دارند و این حالت باعث صرفه جویی در هزینه‌های شما خواهد شد و نیاز شما برای خرید چند کولر را برطرف خواهد کرد. لازم به ذکر است که کم و یا زیاد بودن ارتفاع سقف نیز مشکلی را در مسیر عملکرد این کولر ایجاد نمی‌کند و سازندگان این محصول با کیفیت تمامی حالت‌ها را در هنگام ساخت کولر گازی داکت گری در نظر گرفته‌اند.

داکت کاستی و داکت کانالی گری در کم‌ترین زمان در محل مورد نظر نصب می‌شوند

بدون صدا و لرزش

کمپرسورهای روتاری که بر روی مدل‌های مختلف داکت کاستی و داکت کانالی گری نصب شده‌اند اگرچه برخی از مزایای کمپرسورهای اینورتر را ندارند ولی همچون مدل‌های اینورتر کاملاً بدون صدا و لرزش هستند و آرامش محیط را حفظ خواهند کرد. همچنین، بهتر است به این ویژگی توجه داشته باشید که کولر گازی داکت گری همچون کولرهای گازی معمولی دارای فیلتر هوای هوشمند می‌باشد و طراوت و تازگی هوای محیط با کمک این فیلترها حفظ خواهد شد و عملکرد بی صدای این محصولات تا حدی است که شما حرکت هوای سرد و گرم در داخل محیط را به سختی احساس خواهید کرد و این ویژگی یکی از اصلی‌ترین مزایای این کولرها محسوب می‌شود. در واقع، ممکن است استفاده از نام کولر برای این محصولات چندان درست نباشد زیرا کولر گازی داکت گری می‌تواند هم هوای سرد و هم هوای گرم را در تابستان و زمستان تامین کند و همین ویژگی باعث شده است تا رادیاتورهای آبی و معایب بیشمار آن‌ها به تاریخ ملحق شوند و قسمت عمده‌ای از مشکلات مشتریان در زمینه اجرای سیستم لوله کشی پیچیده و تامین آب دستگاه‌های رادیاتور برطرف شود.

فروشگاه گری ایرانیان بهترین مجموعه برای خرید کولر گازی داکت گری است

از کجا برای خرید کولر گازی داکت گری اقدام کنیم؟

فروشگاه گری ایرانیان به عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایندگی برند گری شناخته می‌شود و محصولات متنوع این مجموعه بی تردید تمامی نیازهای شما را برطرف خواهند کرد. فروشگاه گری ایرانیان تمامی مدل‌های داکت کاستی و داکت کانالی گری را به همراه ضمانت نامه اصالت و کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد و جای هیچگونه نگرانی در این رابطه برای شما وجود ندارد. همچنین، این مجموعه موفق و شناخته شده سفارشات مشتریان را در کم‌ترین زمان و با تحویل اکسپرس به آن‌ها عرضه می‌کند و شما حتی می‌توانید مبلغ کالای خریداری شده را در محل پرداخت کنید و از همکاری با فروشگاه گری ایرانیان لذت ببرید. لازم به ذکر است که تیم پشتیبانی این فروشگاه در تمامی روزهای هفته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در رابطه با کولرهای داکت کانالی و داکت کاستی گری و یا سایر محصولات این فروشگاه می‌باشد و شما می‌توانید قبل از اقدام برای خرید محصول مورد نظر خود تمامی ابهامات خود را برطرف کنید و بدون نگرانی برای خرید مدل‌های مختلف کولر گازی داکت گری اقدام نمایید. بنابراین، با توجه به این موارد می‌توان متوجه شد که فروشگاه گری ایرانیان بهترین انتخاب برای خرید مدل‌های مختلف کولر گازی می‌باشد و کیفیت مثال زدنی محصولات این فروشگاه موجب شگفتی شما خواهد شد.

این کولرها کاملاً بدون صدا هستند

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی