معرفی سایت اینترنتی خرید روشویی کابینتی

فروشگاه اینترنتی kala118 یک فروشگاه تخصصی است که تمرکز خود را بر محصولات مرتبط با حمام و سرویس  بهداشتی از جمله روشویی های مدرن، روشویی های پی وی سی، روشویی کابینتی ، روشویی  ایستاده، روشویی دیواری و… گمارده است. تا به واسطه این تمرکز و تلاش مداوم کارشناسان، قادر به ارائه محصولات با کیفیت و با دوام باشد. بررسی دقیق محصولات عرضه شده، شناسایی و همکاری با تامین کنندگان و تولید کنندگان معتبر در راستای ارائه محصولاتی درخور و با قیمت مناسب، سیاست های اصلی این فروشگاه اینترنتی را تشکیل می دهد.

چه نوع از روشویی ها در سایت kala118 به فروش می رسد؟

روشویی های کابینتی

روشویی کابینتی pvc

روشویی های ایستاده

روشویی های دیواری

چرا از روشویی های کابینتی استفاده کنیم؟

اگر بخواهیم مزایای استفاده از روشویی های کابینتی را بررسی کنیم،مهم ترین مزیت روشویی کابینتی این است که به شما کمک میکند تا حمام و سرویس بهداشتی خود را منظم نگه دارید. از آنجایی که این نوع روشویی ها در ردیف روشویی های مدرن و شیک قرار می گیرد امروزه در خانه ها کاربرد گسترده ای دارد.استفاده از این نوع روشویی ها هم در فضای کوچک و هم در فضای بزرگ در ساختمان های امروزی رایج است.

معرفی سایت اینترنتی خرید روشویی کابینتی

 از دیگر مزیت های روشویی کاینتی که می توان به آن اشاره کرد،فضای کافی برای نگهداری لوازم بهداشتی از جمله:حوله،مواد شوینده، مسواک و…را دارد.بنابراین اولین انتخاب اکثر خانم ها برای سرویس بهداشتی این نوع روشویی ها هستند.علاوه بر این موارد ذکر شده از این نوع روشویی ها می توان به عنوان پوششی برای مخفی کردن لوله های آب گرم و سرد نیز می توان استفاده کرد.استفاده از روشویی کابینتی در فضای سرویس بهداشتی که یک محیط مرطوب است  باعث می شود که اقلام بهداشتی که در این فضا نگهداری می شود.

 سایتkala118  هسته اصلی انواع روشویی های کابینتی می باشد. که محصولات خود را توسط تولید کنندگان داخلی فراهم می آورند که خود را متعهد به عرضه محصولات با کیفیت می دانند.

در خرید روشویی کابینتی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر هنگام خرید روشویی کابینتی خود دچار سردرگمی شده اید و نمی دانید باید به چه نکاتی توجه کنید به شما پیشنهاد می کنیم، قبل از خرید روشویی با  شماره 09194109168 تماس گرفته و از مشاوره رایگان در مورد خریدروشویی  مورد نظر بهره مند شوید.

 کارشناسان و تیم پشتیبانی سایت کالا118 با نهایت ادب و احترام به تمامی سوالات شما عزیزان به بهترین شکل ممکن پاسخ خواهند داد. همچنین در صورت نیاز کارشناس برای شما می فرستند تا از محل نصب بازدید کنند تا به صورت دقیق شما را راهنمایی کنند.

همچنین برای مشتریانی که خارج از تهران می باشند به صورت تماس تصویری از طریق واتساپ توسط کارشناسان کالا118 راهنمایی می شوند.

کدام مزیت کابینت روشویی pvc آن را از سایر روشویی کابینتی ها جدا می کند؟

یکی از بهترین مزایای pvc ضد آب بودن آن در برابر رطوبت است. برای همین یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در کابینت روشویی است چرا که کابینت روشویی در سرویس بهداشتی و حمام کاربرد دارد و این مکان ها مستعد رطوبت هستند. کابینت روشویی pvc باهزینه کم نصب می شود و طراحی ظاهری جذاب خود را با عمر بسیار بیشتر از سایر روشویی ها حفظ می کند.

کالا118 حمایت از کالای داخلی به شرط با کیفیت بودن را سرلوحه‌ ی کار خود قرار داده و تلاش دارد مصرف‌ کنندگان در سراسر ایران تجربه‌ی خوبی از خرید محصولات خود داشته باشند. «ارسال سریع و احترام به مشتری»، «ضمانت کیفیت» و «تضمین اصل بودن کالا» اصول اولیه‌ای می‌باشند که ما خود را بدان ملزم کرده‌ایم و برای بهبود خدمات، همواره قدردان و نیازمند حمایت شما مشتریان عزیز هستیم.

روشویی های ایستاده چه نوع روشویی هایی هستند؟

منظور از روشویی ایستاده ، مدلی از روشویی است که بدون کابینت بوده و پایه آن یکسره از زیر کاسه روشویی شروع می شود و بر روی زمین قرار می گیرد. در طراحی های جدید روشویی ایستاده ،گاهی جنس پایه متفاوت از جنس بدنه است. اما در مدل های قدیمی تر جنس پایه با بدنه یکی بودند. همچنین در روشویی ایستاده پایه و بدنه می توانند جدا و یا به هم پیوسته باشند.

سایت کالا118 به عنوان یکی از معتبر ترین سایت های فروش محصولات سرویس بهداشتی و حمام مدل های متنوع و مدرنی از انواع روشویی های ایستاده را به مشتریان خود عرضه کرده است. برای دیدن مدل های روشویی ایستاده می توانید از سایت kala118.com   دیدن کنید یا برای اطلاعات بیشتر با شماره  09194109168 درتماس باشید.

چرا بهتر است روشویی های دیواری را ازسایت کالا118 تهیه کنیم؟

روشویی های دیواری همان طور که از اسم آن مشخص است به دیوار نصب می شود. از آن جایی که فضای آزاد در زیر این روشویی ها وجود دارد و از کف زمین فاصله دارد، باعث می شود تا از تجمع آلودگی و جرم در زیر کابینت جلوگیری شود. از دیگر مزیت های این نوع روشویی ها اشغال فضای کمتر می باشد. کالا118 یکی از سایت هایی است که محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست مشتریان خود می رساند. از آن جایی که محصولات حمامی و سرویس بهداشتی بدون واسطه در کالا118 قرار می گیرد به همین دلیل قیمت محصولات پایین تر از محصولاتی است که در بازار عرضه می شود است. علاوه بر این سایت کالا118 برای راحتی مشتریان خود پرداخت هزینه درب منزل قرار داده است و همچنین خدمات بعد از فروش به مشتریان خود ارائه می دهد. سایت کالا118 دارای نماد اعتماد است.

قیمت انواع روشویی های کابینتی

یکی دیگر از مسائل مد نظر در زمان خرید روشویی کابینت دار، موضوع قیمت است. همان طور که پیش از این هم گفته شده اندازه روشویی‌های کابینت‌ دار یکی از مهم ترین عوامل تأثیرگذار در قیمت روشویی کابینتی است. موضوع دیگر سبک و طراحی مورد استفاده در این تجهیزات است که در قیمت‌ گذاری آن نقش مهمی ایفا می‌کند. مواد به کار رفته در ساخت به طور مثال این که درب‌های شیشه‌ای داشته باشد یا جنس دیگری در ساخت آن استفاده شده، جنس مواد به کار رفته در روشویی و کاسه روشویی، دیواری یا پایه ‌دار بودن آن، همراه با آینه فروخته شود یا بدون آینه باشد، برند تولید کننده آن چیست، همگی از عوامل مهم در تعیین قیمت کابینت روشویی به شمار می‌روند.

معرفی سایت اینترنتی خرید روشویی کابینتی

کدام برند از روشویی ها در کالا118 به فروش می رسد؟

برند های مختلفی از روشویی ها در کالا 118 به فروش می رسد به عنوان مثال روشویی های کابینتی برند فیورنزا، روشویی بی تی سی، روشویی هلا، روشویی لوتوس، روشویی کابینتی روزتی و ورتا که برند های خوش نام بازار هستند موجود می باشد.

خدمات پس از فروش کالا118 به چه صورت انجام می شود؟

خدمات پس از فروش این سایت شامل نصب و تعمیرات و جابجایی برای مشتریان می باشد که در اکثر شهر های کشور امکان پذیر است. شما می توانید بعد از خرید هر یک از محصولات دوردوشی، کابین دوش، کابین سونا بخار و زیر دوشی و… با کارشناسان سایت تماس بگیرید تا نصاب را جهت نصب محصول در محل خود هماهنگ کنید.

انواع تخفیفات در کالا118

به جرات می توان گفت تمامی محولات اعم از دوردوشی، کابین دوش، کابین سونا بخار و زیر دوشی و… مناسب ترین قیمت را در بین سایت های فروشگاهی دارا می باشد. چون کالا118 به صورت کاملا مستقیم از کارخانه محصولات را به دست مشتریان می رساند از این رو تمامی قیمت های اضافی حذف شده و بیشترین تخفیف موقع خرید برای سفارش شما اعمال خواهد شد پس با اطمیناناز سایت کالا118 لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنید.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی