وبینار یک موسسه آمریکایی درباره مسیحیت و اسلام را امروز ببینید

به گزارش خبرآنلاین، وبینار موسسه لوک ١٠ امریکا در ساعت ١8.٣٠ پنجشنبه هشتم مهر ماه به موضوع « دوستی و چالش های مسیحیت و اسلام در جهان معاصر» می پردازد. این برنامه با حضور دانشمندان و متفکرینی از ایران وآمریکا، با ترجمه هم زمان به زبان های فارسی و انگلیسی برگزار می شود. 
در این برنامه دکتر «غلامرضا اعوانی»، استاد فلسفه ایران، پرفسور «جان هر» از دانشگاه ییل، دکتر «فاطمه توفیقی» از دانشگاه ادیان قم، «بیشاپ جان چین» اسقف اعظم کلیسای جامع واشنگتن و خانم «دیزی خان» رئیس موسسه زنان مسلمان نیویورک شرکت خواهند کرد.

موسسه لوک ١٠ موسسه ای غیر انتفاعی  غیر دولتی ، مستقل ، متشکل از کلیساهای مختلف می باشد که همواره در راه گفتگوی ادیان و کمک و مساعدت به مردم ایران اسلامی در دوران همه گیر کرونا با جمع آوری کمک و ارسال آن تلاش کرده است.
این موسسه  سعی وافر دارد تا از راه های گوناگون  مخالفت خود با تحریم ها و عواقب مخرب آن را به گوش محافل  موثر و پیروان کلیسای خود و دیگران برساند . بسیاری از اعضاء این گروه در سالیان گذشته به دعوت مراکز دینی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مکرر به ایران سفر کرده و با اساتید دانشگاه ، علماء و مراجع عظام دیدار و گفتگو کرده اند.
این وبینار در تاریخ پنجشنبه هشتم مهرماه از طریق فیس بوک، یوتیوب و برنامه زوم بصورت زنده پیش می شود.

/6262

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی