حسن روشن: بهتر است قرارداد سه ساله مجیدی منتشر شود

امیررضا احمدی: حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال درباره انتخاب سردار آجرلو به عنوان مدیرعامل استقلال به خبرآنلاین گفت: با توجه به اینکه آقای آجرلو تازه به عنوان مدیر عامل باشگاه انتخاب شده، برای صحبت کردن درباره کادر مدیریتی زود است اما آقای آجرلو فردی مدیر، باتجربه و در کار خود وارد است. ولی موقعیت استقلال با سایر باشگاه ها و جاهای دیگر فرق می کند. در استقلال باید خیلی بیشتر از جاهای دیگر کار شود چون باشگاه هایی که آقای آجرلو کار کرده و موفق هم بوده، هوادار چندانی نداشته. اما در استقلال شرایط فرق می کند و کار سخت که امیدواریم ایشان موفق شود اما باید در انتخاب هایش خیلی خوب برخورد کند تا این افراد بتوانند به او کمک کنند و این انتخاب ها صرفا انتصاب نباشد.
 
روشن ادامه داد: زمانی که ایشان در تیمی مانند پاس فعالیت می کرد، اوضاع خیلی فرق می کرد و نکته دیگر اینکه مدیریت در یک باشگاه با باشگاه دیگر فرق می کند. در این مدت درباره افرادی که روی کار می آمدند، می گفتیم که پیشینه مدیریتی در ورزش ندارند و سابقه ای از آن ها ندیده ایم و آن ها را از قبل نمی شناختیم. الان اما آقای آجرلو را می شناسیم و سابقه ایشان را می دانیم. به همین دلیل هم امیدواریم بتواند اوضاع را تغییر دهد. 
روشن درباره مسیری که باید آجرلو در پیش بگیرد گفت: البته باید تمرکز بر روی بهبود اوضاع باشگاه باشد و فقط روی تیم تمرکز نکنند. چون استقلال یک باشگاه است و نمی توان آن را در یک تیم خلاصه کرد؛ وقتی اوضاع باشگاه خوب باشد، شرایط تیم هم رو به بهبودی می رود. اما وقتی همه چیز در تیم خلاصه شود، با به دست آوردن چند برد همه ذوق می کنند و بعد از چند باخت شعارهای حیا کن و … شروع می شود که امیدواریم کار به آن جا نرسد. در حال حاضر یک کادر جدید روی کار آمده و همه چیز جدید است اما باید روی انتخاب ها دقت کنند که آن افراد بتوانند کمک حال باشند و اگر در مقطعی به کمک نیاز بود، بتوانند به مدیرعامل کنند.

پیشکسوت استقلال درباره اقدامات آجرلو همچون تمدید فوری و سه ساله قرارداد با سرمربی گفت: این خود یک سیاست است. قطعا قرارداد سه ساله با سرمربی بند ها و مفادهایی دارد که ما نمی دانیم و بهتر است باشگاه این قرارداد را مانند قرارداد مسی و … که منتشر می شود، آن را منتشر کند تا بقیه بدانند که در قرارداد چه بندی گنجانده شده. اگر قرار است بعد از یک قهرمانی سرمربی برود یا بعد از یک ناکامی باز در تیم بماند، این شرایط و دیگر شرایطی که در قرار داد هست واضح باشد و هواداران این موارد را بدانند.

او در پایان تصریح کرد: آقای آجرلو مدیری کامل است اما در حوزه مدیریتی که داشته اند در یک بخش نظامی بوده اند که قوانین خاص خود را داشته و با آن قهرمان آسیا شده اند، در بخش های دیگر هم تیم ها طرفدار نداشته اند که در صورت ناکامی مشکلی پیش بیاید. من امیدوارم با توجه به شناختی که از ایشان دارم هم ایشان موفق باشد، هم بتواند باشگاه را درست کند چون مشکلات زیادی وجود دارد.

258 41

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی